Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minulla on puhelin äänettömällä niin siihen on joku syy, mikä ei muille kuuulu

Vierailija
04.06.2022 |

Silloin ei tulla soittelemaan ovikelloa eikä varsinkaan koputtelemaan ikkunoihin.
Haluan olla rauhassa ja pitäisikö tässä nyt repiä ovikellokin irti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on käsittämättömiä mulkkuja. Eivät anna muille minkäänlaista rauhaa. Toisten kesämökeille tunkeutujat ovat siitä pahimmasta päästä.

Viime viikonloppuna pihaan ajoi 5-henkinen perhe enkä avannut ovea. Kuistilta näkee jo kaukaa, jos meillepäin ollaan tulossa. Muija rimputti ovikelloa ja soitteli puhelimeen. Kakarat yrittivät kurkkia ikkunoista. Ukko helpotti sillä välin kusihätäänsä omenapuuni juurelle. Nämä siis puolituttuja, joita en halua kotiini.

Vierailija
2/3 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noilta tuppautujilta kysyisi, että miksi niin mitähän sanoisivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran pyytämään apua kaupassa käyntiin. Olin päässyt sairaalasta kotiin leikkauksesta toipumaan eikä täällä ole ruokien kuljetusta kotiin. Oli tosi vaikeaa tämmöisenä introverttina pyytää apua naapurilta.

Naapuri on tosi mukava ihminen ja maksoin kyllä hänelle bensarahat + vielä annoin aiemmin leipomani kakun. Mutta kun se ei ymmärtänyt lähteä kotiinsa. Mulla oli kipeä leikkausarpi ja olisin vaan halunnut nukkua.

Oma vika, kun en saanut suutani avattua. Lopulta neljän tunnin tauottoman puhemaratonin jälkeen läksi. Pääsin petiini nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi