Mies käyttää punalaputettuja tuotteita
Olen kiinnittänyt huomiota että mies, jota olen vähän aikaa tapaillut tekee minulle ruokaa lähes vain ja ainoastaan punalaputetuista tuotteista...
En itse koskaan osta punalaputettuja tuotteita, mielestäni ne ovat hieman ällöjä kun päivämäärä alkaa lähestyä. Tuntuu, että mies ei yhtään arvosta minua kun ei panosta minulle tekemäänsä ruokaan :( pitäisikö asia ottaa puheeksi, vaivaa jonkin verran
Kommentit (18)
Joo. Moni nainenkin käyttää. On ihan ok. Ruokahävikki pienenee ja luonto kiittää.
Hei Hienohelma Prinsessa. Se punalaputettu on ihan käypää ruokaa, kun käyttää pian!!
Kun me miehen kanssa tavattiin me oltiin opiskelijoita dyykattiin roskiksia.🤣
Vierailija kirjoitti:
Kun me miehen kanssa tavattiin me oltiin opiskelijoita dyykattiin roskiksia.🤣
Voi kauheeta, ei voi olla totta, herrajumala...
Vitsivitsi. Komppaan sua
Sulla on ihana mies. Säästeliäs, arvostan kovasti.
No mutta nythän mä hokasin. Täähän on rolli. Siis rovo. Siis trolli provo...
EIVÄT OLE ÄLLÖÄ: SINÄ OLET !
itse mitä haukut sellaista joka, tekee ruokaa hävikkiruosista luontokin kiittää , Viksu mies!
Muuta ei sellaiselle hienolle , joka syö kalliisti tuhlaa luontoa!
, syövät mussuuttaa kaviaaria, simpukoita, kitkovat kuohuviiniä jtne.!
🦀🦐 🐚📿🦪 🍾🥂🍷
Itelläs ap taitaa päivämäärä lähestyä!!
Hienoa!
Minä kiittelen ukkoa aina kun löytää jotain megahyvää punalaputettuna. Pieni perheemme on pienituloinen ja punalappujen etsimisen vaiva on minun näkökulmastani iso huomionosoitus.
Niin voimme pienituloisinakin nauttia laadukkaista tuotteista ja panostaa yhteiseen ruokailuun eri tavalla kuin jos vain vedettäis apaattisina nuudeleita ja purkkihernaria.
Mutta tää on vaan alle tonnilla kuussa elävän mielipide.
En nyt oikein ymmärrä mistä tämä kaikki vihaisuus oikein kumpuaa, ei siinä ole mitään väärää että arvostaa tuoreutta ap
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mistä tämä kaikki vihaisuus oikein kumpuaa, ei siinä ole mitään väärää että arvostaa tuoreutta ap
Hehheh
No. Kuule ap. Sitä joko tajuaa tai ei???
Useimmat täällä ymmärtää kyllä
Joo sano vaan