Mieheni tuli eilen kotiin ihan änkyräkännissä. Huusi, riehui ja oli nyrkit pystyssä. :(
Ei muista mitään. Viina aiheuttaa hänessä agressiivisuutta. En voi erotakaan koska veisi muuten puolet asunnosta koska meillä ei avioehtoa enkä löytäisi enää ketään elämääni 39 vuotiaana. Jäisin täysin yksin koska minulla ei kavereita, ystäviä, sukulaisia, perhettä tai lapsia. Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta.
Kommentit (29)
Mistä te oikein löydätte näitä helmiä itsellenne?!
Tällaisen tarinan keksi yksinäinen velatäti tänä iltapäivänä. Huoh.
ei viina luo agressiivisuutta. se vaan tuo oikeat tunteet pintaan. et varmaan halua muistaa, mistä se huusi. silloin joutuisit myöntämään, että ihan syystä se oli sinulle vihainen. helpompaa uskoa, että kaikki on viinan syytä ja sinä olet täydellinen
Kaulimesta kuulaan ja kenkää munille.
Kai sait sentään mustan silmä? Mies ei rakasta, jos ei ole mustelmia.
Miten tuollaista miestä voi enää rakastaa ja miten tuollaiseen mieheen voi enää luottaa? Minulla oli tuollainen miespuolinen ystävä, joka oli selvänä oikein kiva, mutta viinapullon jälkeen haukkui, räyhäsi, huoritteli, uhkaili, syytti ryyppäämisestä minua jne... Oli pakko ghoastata hänet. Ja mikä omituisinta, säälin häntä ja tunnen syyllisyyttä kun lopetin yksipuolisesti ystävyytemme...
Voi sullahan on asiat hyvin kun ei ole niitä lapsi!!!! Helpottaa lähtöäsi kympillä. Etsi oma elämä itsellesi.