Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuli eilen kotiin ihan änkyräkännissä. Huusi, riehui ja oli nyrkit pystyssä. :(

Vierailija
04.06.2022 |

Ei muista mitään. Viina aiheuttaa hänessä agressiivisuutta. En voi erotakaan koska veisi muuten puolet asunnosta koska meillä ei avioehtoa enkä löytäisi enää ketään elämääni 39 vuotiaana. Jäisin täysin yksin koska minulla ei kavereita, ystäviä, sukulaisia, perhettä tai lapsia. Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sullahan on asiat hyvin kun ei ole niitä lapsi!!!! Helpottaa lähtöäsi kympillä. Etsi oma elämä itsellesi.

Vierailija
22/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein löydätte näitä helmiä itsellenne?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

R aiskasiko?

Vierailija
24/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen tarinan keksi yksinäinen velatäti tänä iltapäivänä. Huoh.

Vierailija
25/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viina luo agressiivisuutta. se vaan tuo oikeat tunteet pintaan. et varmaan halua muistaa, mistä se huusi. silloin joutuisit myöntämään, että ihan syystä se oli sinulle vihainen. helpompaa uskoa, että kaikki on viinan syytä ja sinä olet täydellinen

Vierailija
26/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulimesta kuulaan ja kenkää munille.

Vierailija
27/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sait sentään mustan silmä? Mies ei rakasta, jos ei ole mustelmia.

Vierailija
28/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaista miestä voi enää rakastaa ja miten tuollaiseen mieheen voi enää luottaa? Minulla oli tuollainen miespuolinen ystävä, joka oli selvänä oikein kiva, mutta viinapullon jälkeen haukkui, räyhäsi, huoritteli, uhkaili, syytti ryyppäämisestä minua jne... Oli pakko ghoastata hänet. Ja mikä omituisinta, säälin häntä ja tunnen syyllisyyttä kun lopetin yksipuolisesti ystävyytemme...

Vierailija
29/29 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi