Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohteletko miellyttävän näköisiä asiakkaita eri tavalla kuin rähjäisiä tai rumia?

Vierailija
04.06.2022 |

Kysymys teille asiakaspalvelutyössä olevat, virkailijat tai myyjät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen rähjäisten ja rumien kohtaamisia. Jos kuitenkin joudun heidän kanssa asiakaspalvelutilanteisiin, kohtelen heitä asiallisesti, mutta en juttele ylimääräisiä.

Vierailija
2/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt positiivisesti, kun menin nuorten liikkeeseen ostamaan nuorelleni lahjakorttia. Kaks sievää nuorta tyttöä kyseli heti kuinka voi auttaa jne. Siitä tuli kiva juttutuokio, jäi hyvä mieli.

Kävin nyt siellä uudelleen ja sama juttu! Kerroin että täällä on kiva käydä, täällä ei erotella ulkonäön eikä iän takia!

nimi vanha ja aika ruma mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kohtelen kaikkia ystävällisesti ja asiallisesti, paitsi jos joku räyhää minulle. Kerran eräs hieman tuitterissa ollut mies kassalla alkoi kovaan ääneen agressiivisesti paasaamaan kun ei voitu myydä alkoholia siihen kellonaikaan(olen itsekin mies, mikäli asialla merkistystä)

Vierailija
4/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ikä, ulkonäkö ja omat ennakkoluulot vaikuttaa miten asiakkaita kohtelee.

terveisin kaupan myyjä, vartija, kassa, siivooja, lipunmyyjä, jne.

Vierailija
5/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta omaa käytöstäni toisen ulkonäön vaan käytöksen perusteella.

Jos asiakas on töykeä, ilkeä ja ylimielinen, hän saa todella huonoa paljvelua.

Mutta jos asiakas on hyväkäytöksinen ja ystävällinen, hän saa hyvää palvelua.

Vierailija
6/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö sinänsä ei vaikuta, joskin siitä saa toki viitteitä, minkätyylisestä ihmisestä on kyse ja miten hän ehkä haluaa tulla palvelluksi. Tätä hyödynnän kyllä pyrkiessäni luomaan huomaavaisen ja "personoidun" kohtaamistilanteen. Muutoin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Vierailija
7/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mun hermoon käy itseään tärkeänä pitävät et sä-tiedä-kuka-mä-olen - tyypit, kohtelen viileän asiallisesti. Selkeästi vähempiosaisia kohtelen lämpimämmin.

Vierailija
8/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo kauan kun opiskelin merkonomiksi, mutta siihen aikaan ei opetettu, että asiakkaita pitäisi kohdella eri tavoin. Kaikille ollaan ystävällisiä, mutta Vip-asiakkaille jutustellaan enemmän.

Vierailija
9/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaista tehdään myyntiä edistäviä havaintoja. Kaikille ollaan yhtä ystävällisiä kuitenkin.

Vierailija
10/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luulin erään paikan työntekijää asiakkaaksi, koska hän oli ulkonäöltään todella epäsiistin näköinen.