Onko muilla tällaista?
Että mies on ihan onneton suunnittelemaan yhteisiä lomareissuja tai ylipäätään tekemistä edes viikonlopuille. Jos en itse ehdota tai katsele valmiiksi lomamatkat, niin me ei tehtäisi yhtään mitään.
Itse ei saa suuta auki missään tilanteessa, mutta suuttuessa sitten alkaa raivota, että minä olen omaan napaan tuijottelija, kun aina mennään minun ehdoillani joka paikkaan. En ihan ymmärrä tällaista perseilyä. Itsekin toisinaan sanoo, että hyvä kun minä keksin tekemistä ja toisena hetkenä ei olekaan hyvä asia kun olen kehittänyt tekemistä.
Ottaa niin päähän että veri ei kohta kierrä.
Kommentit (6)
Jotkut miehet haluaa vain lojua sohvalla, eikä mikään kiinnosta. Ota parempi mies.
Ei meilläkään ole tuollaista.
Sinuna ottaisin etäisyyttä! Jos sinä keksit, hänellä kun ei ole ideoita, ja hän sitten suuttuu siitä, on typerä mies!
Olisin onnellinen tuollaisen miehen kanssa, joka ei tykkää reissata. Itse en välitä matkailusta yhtään.
Meillä on samanlaista, mies sanoo aina että ihan sama mitä tehdään tai minne mennään, keksi sinä. Yleensä heittelen ilmoille kaikkia ideoita, että mies valitsisi mutta ei, ei osaa valita. Me istuttaisiin kaikki illat ja viikonloput sohvalla katsomassa telkkari jos en ehdottaisi mitään. Sitten joskus mies pimahtaa että ei nyt käy kun pitää mennä tekemään halkoja naapurille, joo, ihan kiva että auttaa naapuria mutta kun mies on tiennyt siitä jo kaksi viikkoa eikä ole mitään puhunut vaan antanut minun suunnitella mitä tehdään.
Tarvitseeko joka viikonlopulle ylipäätään olla suunnitelmia? Mies on hitaampi keksimään juttuja, mutta hän haluaisi välillä päättää omasta ajankäytöstään.
Suunnitelmia voi laittaa paperille tai johonkin taulukkoon/kalenteriin, jossa ne ovat molempien nähtävillä.