Opettajan kesäloma alko nyt!
Lälläslää vaan kaikille palstan opejen lyttääjille. Nyt minä juon ja rillaan 2,5kk täydellä palkalla ja lomarahoilla. Hajotkaa te duunarit elämäänne. :)
Ystävällisin terveisin,
Reidaar Palmgren, FM
Kommentit (10)
Onnea teille!
T. lähihoitaja 3 viikon kesälomalla
Ny rillataan ja duunarit itkee! HÄHHÄÄHHÄHÄ!!!111
T: Paras ope
HAHAAAAA hajotkaa duunarit duuneihinne.
T: Alkkis-ope
Vai alko kokeiden korjailu vaikka koulut loppu.Onko puppua vai mihin niitä koetuloksia kesällä tarvitaan. Kyllä, olen kateellinen opejen pitkistä kesälomista, enkä usko teidän valtavaa työmääräänne(tuntien suunnittelussa) ainakaan loman aikana.
Noi hähhättelijät ei ole opettajia. Tai toi, yksikin osaa ton tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vai alko kokeiden korjailu vaikka koulut loppu.Onko puppua vai mihin niitä koetuloksia kesällä tarvitaan. Kyllä, olen kateellinen opejen pitkistä kesälomista, enkä usko teidän valtavaa työmääräänne(tuntien suunnittelussa) ainakaan loman aikana.
Tiedoksesi, että lukioissa oli viime viikko vielä ihan normaali päättö-/koeviikko. Jos sattui vaikka 3-4 ryhmän kokeet viime viikolle, sai aika tiukkaan tehdä töitä, jotta olisi saanut kaiken valmiiksi lauantaihin mennessä. Tänä vuonna ehdin korjata kaiken, viime vuonna en ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Kultapieni! Sinä voit itsekin lukea itsesi opettajaksi.
Ai ei pää riitä? Tai ehkä syvällä sisimmässäsi tajuat, ettei etenkään uran alkuvaiheessa tuntien suunnittelulta voi välttyä?
Minullakin alkoi vapaajakso ja töihin palaan 1.8.
Mukavaa lomaa kaikille opettajille!
Uppista ja duunareille potkista :DDDDDdddddd
Täällä toinen ope, jolla jatkuu koeviikon kokeiden korjaus heti huomenna aamusta: ensi viikon lopulla pitää olla kaikki ryhmät korjattu ja arvioitu. Sen jälkeen on johtoryhmää yms ja loma alkaa kun uudet opiskelijat ovat käyneet ilmoittautumassa ja infotilaisuudessa kesäkuun puolen välin jälkeen. Töihin palataan taas elokuun alussa.
Eli hyvin tuossa välissä ehtii grillata ja nauttia kesästä!
t.lukion ope