Kiva hotelli Jyväskylässä?
Mitä hotellia suosittelisit Jyväskylässä? Mielellään keskustassa, jotta olisi kävelymatka ruokapaikkoihin ja baareihin.
Kommentit (27)
Mikset mene mieluummin vaikkapa Pariisiin?
Vierailija kirjoitti:
Alexandria
Siellä on torakoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexandria
Siellä on torakoita
Eipä oo
Hotelli Yöpuusta olen kuullut pelkkää hyvää. Se yhteydessä on myös ihastuttava ravintola, Pöllöwaari.
Yöpuu on persoonallinen ja sen ravintolassa on huippuhyvää ruokaa. Sokos hotel Paviljonki on myös tasokas. Verso on puolestaan ihan ytimessä kävelykadun varrella. Green Star on hilppasen kauempana mutta edullinen ja siisti yöpymispaikka.
Ennen oli sellanen pieni hotelli kuin Milton. Jos tykkää tavallisesta ja ei liian isosta.
Lutakon alueellahan on ihan järven rannassa hotelli, en nyt saa päähäni nimeä. Oliskohan Paviljonki.
Minä olen tykännyt Scandic Stationista. Siitä on helppo kävellä rientoihin. Jos ylimääräistä rahaa on, Yöpuu on tietty ykkönen. Verso on entinen S-ryhmän Jyväshovi, vanha ja ahdas.
Hotelli Yöpuu on ihana, upea aamupala. Versossa myös mahtava aamupala, mutta osa huoneista oli remontoimattomia ainakin viime kesänä kun siellä kävin.
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Yöpuu on ihana, upea aamupala. Versossa myös mahtava aamupala, mutta osa huoneista oli remontoimattomia ainakin viime kesänä kun siellä kävin.
Kiersitkö montakin huonetta?
mä oon ollut versossa upeassa huoneessa viime kesänä. ja aamupala parempi kuin missään
Jyväskylän Kämp.