Hyvä kampaaja Tampereelta joka osaa tehdä raidat hiuksiin?
Suosittele?
Olen nelikymppinen nainen enkä tähän päivään mennessä ole saanut niitä täydellisiä raitoja. Välillä tulee hyvät mutta seuraavalla kerralla on taas taso laskenut.
Nyt värjäsin itse ja kampaamoreissuhan tästä taas tulee. En tiedä miksen opi ikinä?
Hiuksissani on aavistus punapigmenttiä ja nyt alkaa olla jo harmaita hiuksiakin seassa.
Värjäsin tummanvaalealla kaikki hiukset.
Tulos on rusehtavan vihertävä kupari. En voi sietää punaista väriä omissa hiuksissani koska se ei vain kerta kaikkiaan ole minun väri.
Mutta jos sinulla on joku hyvä kampaaja tiedossa joka osaa tehdä hyvät monisävyiset raidat niin suosittele!
Mielellään kampaaja joka voi tehdä olaplex-hoidon samalla koska hiukseni ovat myös aavistuksen luonnonkiharat ja senkin vuoksi jo kuivat. Lämpökäsittelen näitä myös eli ovat senkin vuoksi kuivat.
Vain aniharva kampaaja osaa oikeasti tehdä raidat, jotka sopivat kantajalleen. Vakikampaajani valikoi raidoitettavat kohdat käsin pesemättömästä kuivasta tukasta ja levittää sitten raidoitusaineen. Yleensä hän ei käytä edes folioita.
Suosittelen Kampaamo Kaitsu, Janakkala (Turenki).