*****Onnitteluketju Je_Ni:lle*****
Onnea sinulle ja puolisollesi pienokaisen johdosta. Muistan sinut vuosien takaa ja ne vaikeudet mitä olet jotunut kokemaan.
Kaikesta kokemastasi huolimatta (tai ehkä siitä johtuen) olet pysynyt positiivisena ja muita kannustavana.
Olet totisesti onnesi ansainnut.
Tämän seuraavan tekstin nappasin Positiivarien sivuilta:
Niin kauan odotettu
niin hartaasti toivottu
niin suuresti rakastettu
jo kauan ennen syntymääsi.
Miten pitkältä tieltä
miten syvältä kivusta
viimeiseltä rajalta
äitisi sinut nouti.
Ja nyt vain hymyä
valoa viattomuutta
kuin säteilevä heinäkuun päivä. Varjoton.
Kuin ei koskaan syksyä. Talvea.
Pakkasöitä.
Elämä
pitele hellin lujin käsin aarrettasi.
Varo pudottamasta sylistäsi
tomuiselle kiviselle tielle
ennen kuin nämä
nauravat ruusuvarpaat
valmiit vahvat
hyppimään kiipeilemään kivien yli.
Innolla. Ilolla.
(Maaria Leinonen)
Kommentit (13)
uudesta perheenjäsenestä!!
Olette totisesti onnenne ansainneet!! Kerrohan sitten vauvakuulumisia kun jakselet!!
Onnea hurjasti!!
Maikku
Minä olen myös seuraillut jo lapsettomuuspalstalta lähtien Jenin etenemistä äidiksi ja voin todeta sen,että se tie on ollut aika kivinen. Joten valtavasti onnea nyt,kun poika on vihdoin siinä sylissä,pieni ihmistaimi.
Hui kun menin ihan kananlihalle kun tämä ketju osui silmiini, nykyään harvoin vauvan sivuilla tulee käytyä, mutta tuttu nimi minullekin vuosien takaa!!!
Eli Hurjasti sylin täydeltä onnitteluhalauksia koko perheelle!!!
***Sanotaan,ja tosi se onkin,
että juuri ennen lapsen syntymää
enkeli painaa sormensa huulillemme
ja sanoo:" Hys hiljaa,vaikene siitä minkä tiedät" .
Tästä johtuu,että meillä on syntyessämme
kuoppa ylähuulessamme emmekä
muista mitään siitä,mistä tulimme.***
Niin, nyt se on totta, teilläkin on se ihanainen vauveli sylissänne! Oikein paljon onnea teille kaikille. Olenkin seuraillut jonkun aikaa sinun kuulumisiasi Odotus puolelta. On aivan uskomaton tunne, kun sen nyytin sitten vihdoinkin saa. Tuo tunne valtasi minutkin tasan 2 v. sitten. Innolla odottelen vauvakuulumisiasi, kunhan vain jakselet kirjoitella niistä sitten ihan rauhassa.
Kerttuli2 + poitsu 2v.
Olen taustalla seurannut Je_Ni, tarinaasi koko raskautesi ajan. Ihanaa, että olette vihdoin saaneet sen parhaan palkinnon! Olen aina erityisen iloinen, kun " pitkäntien kulkija" lopulta saa onnellisen lopputuloksen! Onnellista vauva-arkea jatkossa! :´)
T: Leenis, iui-poika -03 & pas-vauva masussa rv 19+4
Laitoin jo toiseen ketjuun terveiseni, mutta vielä toiseenkin otteeseen lämpimät onnittelut Je_Nille ja miehellensä, teistä on nyt viimein tullut vanhempia! Kyllä poika antoikin odottaa itseään, mutta hyvää kannattaa odottaa :). Kaikki menneet, ikävätkin asiat, vaipuvat unholaan ja menettävät merkityksensä kun pitkän odotuksen päätteeksi saa oman nyyttinsä, rakkaan lapsensa syliinsä. Tunne on ihana ja sanoinkuvaamaton. Te olette tuon onnenne totisesti ansainneet!
Kaikkea hyvää uuteen elämäntilanteeseenne toivottaen, lämpimiä ajatuksia ja virtuaalihalauksia perheellenne lähettäen,
Dipidii
ps. Jään mielenkiinnolla odottelemaan Je_Nin synnytyskertomusta...
Olen seuraillut Je_ni tarinaasi tuolla lapsettomuuspuolella, ja se on koskettanut syvästi. Nyt tuli tippa linssiin näistä ilouutisista!
satu-marja rv7+5
JeNi ja puoliso: onneksi olkoon uuden perheen jäsenen johdosta! Sinulta olen saanut useamman kannustavan kommentin ja hyviä tietoja tarpoessani näitä läpsettomuushoitoja eteenpäin, kiitos.
Saararebekka pp 3 (ICSIn PASista)
Vanhalle palstakamulle onnenrutistukset ja terveiset myös onnesta ymmyrkäiselle puolisolle!
Nauttikaa nyt, vauva on pieni niin kovin vähän aikaa!
Jokaiselle elämänne päivälle auringonsäteitä toivottaen
Jepuli rv12+3 ja santtu-poika 1v9kk
...koko perheelle pikku prinssin syntymän johdosta!! Ihan tuli kylmän väreet ajatellessani sitä ihanaa syntymän hetkeä, pitkän odotuksen jälkeen. Olette tämän onnen ansainneet!! Huomasin tuossa, että olin kirjoittanut sinulle toiseen ketjuun eilen, kun olit synnyttämässä...hengessä siis olin mukana :)
Näki päivänvalon vauva soma,
teille kaikki kaikessa ja ikioma.
Lämpösin onnentoivotuksin
Hansuliini&pikku ukko 10kk
sekä miehellesi. Minua et varmasti muista, mutta minä muistan sinut jo parin vuoden takaa lapsettomuuspalstalta. Ihanaa, että juuri sinä sait sen kauan kaivatun lapsen :).
t. Enna
Onnea Jenille ja koko perheelle poikavauvan sybtymän johdosta!!!
Toivottaa Sanna ja poika 2 vrk