Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimatoimisto tarjosi miehelleni rautatieaseman Wc rahastajan työtä

Vierailija
13.02.2010 |

tämäkö on työllistämistä, mieheni tehnyt ruumiillista työtä koko ikänsä menisi nyt istumaan ja rahastamaan vessassa kävijöitä, voi jestas

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa se suorastaan kamala kohtalo! Turha ruikuttaa, jos ei työ kelpaa.

Vierailija
2/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti paukahtaa kunnon karenssit..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti etuuksia voidaan heikentää, jos tarjottu työ ei kelpaa.

Viranomaisten tehtäväksi jää keksiä siis hommia, joista ihmiset varmasti kieltäytyvät -> valtio säästää.

Mikä on itseasiassa ihan OK :)

Vierailija
4/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla ukkosi pääsee kun sais päivät istua. Käykööt lenkillä iltaisin jos fyysistä rasitusta kaipaa.

Vierailija
5/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

assan vessan kassa...

Vierailija
6/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ottaisi kaikkien itsetunnolle, mutta jos ei ole onnistunut kouluttautumaan paremmin, niin tuohon on tyytyminen.

Vierailija
7/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työkkäri minulle assan vessan ovea osoittaisi. Olen sentäs maisterisnainen ja työkokemusta löytyy vaativista asiantuntijatehtävistä. Jättäisin menemättä ja ottaisin sen karenssin.

Vierailija
8/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työkkäri minulle assan vessan ovea osoittaisi. Olen sentäs maisterisnainen ja työkokemusta löytyy vaativista asiantuntijatehtävistä.

olet sitten työtön?

Vierailija
9/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kilpailutettiin ja uusi firma tarjosi heikommalla palkalla töitä, seuraus oli että 60 henkilöstä 40 lähti kävelemään ja suoraan työttömiksi, kehuivat vielä että kyllä sossusta saa jos rahat ei riitä. noin 10 näsitä oli jo yli 50v. ja siinä kieppeillä ja eivät takuulla saa enää töitä.

Vierailija
10/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työkkäri minulle assan vessan ovea osoittaisi. Olen sentäs maisterisnainen ja työkokemusta löytyy vaativista asiantuntijatehtävistä.

olet sitten työtön?

Olen osa-aikatöissä. Saan sovitettua ansiosidonnaista.

Vierailija
11/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele kuinka hienoa olisi sanoa tuttaville, että "mun mies onk assan vessan kassa".

Vierailija
12/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että ei tule valituksi avoinna olevaan paikkaan... Tietysti niin, että osaa pelata jäämättä kiinni.

Vierailija
13/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiillinen työ on muka parempaa kuin assanvessankassana oleminen? Samaa paskaduunia kaikki.

Vierailija
14/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sitten työtön?

Vierailija
15/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

assan vessan kassa...

vähäks mä repesin...

Vierailija
16/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mainitsin, että minulla on työkokemusta vaativista asiantuntijatehtävistä :)

Mutta syy siihen, miksi minulla ei ole kunnon kokopäivätyötä on se, että yliopistot ovat tässä maassa melkoisessa talousahdingossa ja supistavat kuluja jatkuvasti erilaisin säästötoimenpitein. Yksi näistä toimenpiteistä on määräaikaisten työntekijöiden tehtävien vähentäminen.

Ja tässä maassa on tällä hetkellä muuten paljon muitakin korkeastikoulutettuja osa-aikaisia, joilla on kokemusta vaativista asiantuntijatehtävistä.

olet sitten työtön?

Vierailija
17/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä ollaan kuorossa mukana tekemässä sitä samaa. Ja nöyryyttämisestähän tuossa työkkärijutussa on pohjimmiltaan kyse. Ota vastaan se, mitä annetaan - henkilökohtaisista ominaisuuksista, historiasta ja persoonallisuudesta huolimatta. Järjestelmä on kylmä ja byrokraattinen, epäinhimillinen joskus - ihan niin kui tuntuu olevan Suomi tällä hetkellä muutenkin.

Ja se, että maisterisihminen on sovitetulla päivärahalla ei kerro ansioista, ambitioista ja taidoista muuta kuin sen, että töitä edes on tarjottu.

Herranjestas, ollaan nyt edes vähän inhimillisempiä toisiamme kohtaan! Perheesi saa sympatiani ap, toivon että pääsette jaloillenne!!!!!!!!!

Vierailija
18/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen käsittänyt, että nyt on jonkinsortin lama, ja jokaiselle työnhakijalle ei voi räätälöidä yksilöityä, ko. hakijan herkimmät puolet ja lapsuuden traumat huomioonottavaa hyvin palkattua suojatyöpaikkaa siksi aikaa, kun se löytää enemmän oman alan töitä.

Vierailija
19/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä ollaan kuorossa mukana tekemässä sitä samaa. Ja nöyryyttämisestähän tuossa työkkärijutussa on pohjimmiltaan kyse. Ota vastaan se, mitä annetaan - henkilökohtaisista ominaisuuksista, historiasta ja persoonallisuudesta huolimatta. Järjestelmä on kylmä ja byrokraattinen, epäinhimillinen joskus - ihan niin kui tuntuu olevan Suomi tällä hetkellä muutenkin.

Ja se, että maisterisihminen on sovitetulla päivärahalla ei kerro ansioista, ambitioista ja taidoista muuta kuin sen, että töitä edes on tarjottu.

Herranjestas, ollaan nyt edes vähän inhimillisempiä toisiamme kohtaan! Perheesi saa sympatiani ap, toivon että pääsette jaloillenne!!!!!!!!!

Vierailija
20/43 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se elättää verorahoillaan sun miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme