Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimalle reklamaatio?

13.10.2006 |

Miten olette toimineet lähettäessänne Reimalle reklamaation? Ihan Reiman nettisivujen kautta palaute osiosta vai muuten? Minulla tilanne, että ostin pojalle kesällä Reimatecin välikausitakin. Tänään huomasin, etä takin vetoketju on rikki. Mielestäni vetoketjunkin pitää olla reimatecin hintaisissa takeissa hyvä ja kestävä. Takki on kuitenkin ollut käytössä alle puoli vuotta (ja pidetty käytännössä nyt vain syksyllä, lämpimän kesän vuoksi)

Te jotka olette reimaa jotenkin reklamoineet? Miten teitä on huomioitu? Ovatko olleet asiallisia vai onko tullut vastauksia tyyliin, että takkia on jo pidetty tms?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, minulla ei ole Reimasta kokemuksia, mutta reklamoi ihmeessä. Yleensä niihin suhtaudutaan hyvin. Joskus voi olla joku urpo yksittäinen ihminen, mutta silloin ei kannata antaa periksi. Voit joko palauttaa kauppaan josta ostit, tai soittaa Reiman asiakaspalveluun ja kysyä lähetätkö tuotteen suoraan heille.

Kulutustavaran pitää kestää kulutusta ainakin kohtuullisen ajan, joten heidän pitää joko korjata se, tai antaa rahat takaisin tai antaa alennusta (mikä ei tässä tilanteessa tietenkään ole järkevää jos et halua itse ommella uutta tilalle). Itse reklamoin kun on syytä, eiväthän yritykset muuten saa tietää että tuotteessa oli jotain vikaa, eivätkö paranna tuotteita.

Onnea matkaan.

t. Heini

Vierailija
2/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Olen reklamoinut Reimalle ainakin lakista. Silloin menin Reiman sivujen kautta palaute tai vastaava osioon. Sieltä sain sähköpostiini osoitteen johon tuottten voi ilman postikuluja laittaa. Muistaakseni tämä vastaus kuitenkin kesti aika kauan.

Nyt noin 2 viikkoa tiedustelin yhtä asiaa asiakaspalvelusta sähköpostitse, mutta vieläkään ei ole vastausta tähän tullut sähköpostiini. Jos et saa vastausta lähipäivinä sähköpostiisi niin soita. Itse sain uuden tuotteen, mutta oli isompaa kokoa kun reklamoin ja se vähän sapetti kun olisin halunnut juuri palauttamani koon. Mitään yllärihyvityksiä tuo firma ei anna!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uusina hajonneiden puolipotkareiden tilalle tuli vaivannäöstä tms.

2 puolipotkarit....

Vierailija
4/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin tutalle (aivan ihanat) tutan retrokukkaa sarjan potkuhousut, sain uudet takaisin MUTTA ihan tän vuoden perussarjaa, mikä minusta oli tosi tylsä juttu; ne retrokukathan olisin halunnut, ja yhdet potkarit tuli, ei kaksia...

vieläkin harmittaa että meninkin lähettämään ne takaisin, niissä oli saumaa isosti purkautunut mut oisihan sen ompelija korjannut.

tuusis

Vierailija
5/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne olen joskus laittanut viestiä haalarin " leviämisestä käsiin" .

Ystävällisesti sepostin käytöt ja pesut, yms ja vastaus tuli jo seuraavana päivänä.

Pyysivät laittamaan haalarin heille asiakaspalautuksena korjattavaksi. Siitä meni vajaa viikko, kun sainkin uuden haalarin postitse kotiin.

Sinuna laittaisin sinne postia, kyllä vetoketjun tulee kestää normaalia kulutusta pitempään kuin puolivuotta.

Vierailija
6/7 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Kokemusta löytyy ,olen laittanut reklamaatiota poikani 1v vanhan talvihaalarin ja henksekihousujen lahkeen tuulipussi vetoketjuista reklamaatiota reimalle.

Vastaus tuli parissa päivässä ,pyysivät laittamaan kyseiset tuotteet reimalle ,tulivat korjattuna n.viikossa.

Muutenkin kaikki reklamaatiot mitä olen tehnyt reimalle ovat toimineet kiitettävästi,nopeasti.

Vierailija
7/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, miten sen nyt ottaa.. Mutta.. Meillä lähti Reimatecin välikausihaalarista neppari irti ennen ensimmäistäkään käyttökertaa.. :(( Soitin Reiman asiakaspalveluun ja neuvoivat viemään lähimpään suutariin korjattavaksi- Kysyin, että pitääkö tämä todellakin tehdä ihan omalla kustannuksella, jonka jälkeen ottivat yhteystiedot ja lupasivat lähettää jotakin kevään mallistosta korvaukseksi. No, sieltähän tuli sitten Tutan malliston pitkähihainen t-paita ja suutari veloitti 10e, iso pettymys! Tuo kyseinen paita oli ensimmäisen käyttökerran jälkeen aivan nukkainen ja ohjeiden mukaan kuitenkin pesin! En kyllä ole muutamaan vuoteen tuttaa ostanutkaan huonon laadun takia ja huono maku jäi tämän episodin jälkeen. Onneksi haalari muuten on ollut todella mieleinen!