Mitä ajattelet, kun rakastelet kumppanisi kanssa?
Keskitytkö itse tilanteeseen, vai tuleeko mieleesi jotain muitakin ajatuksia, ehkä seksifantasioita, jotka ovat juuri sillä hetkellä kiinnostavia, ehkä jopa jotain toisia ihmisiä?
Joku joskus kysyi minulta tätä, ja oli jotenkin vaikeata vastata. Kaikenlaista sekalaista seksikuvastoa nimittäin liikkuu päässä vaikka kuinka paljon. Miten muilla, miten yleistä tuo mahtaa olla?
Kommentit (46)
Ihan raatorehellisesti; vielä pari vuotta sitten en ajatellut mitään erityistä, vaan olin siinä hetkessä.
Sitten tuo 20 vuotta samassa sängyssä nukkunut nainen sanoi, että voisi ihan hyvin elää ilman seksiä koska ei koe erityisemmin saavan siitä mitään lisäarvoa elämäänsä. Ei ole kuulemma ikinä tarvinnut seksiä elämäänsä. (Silti saan seksiä pari kertaa viikossa)
Tuon sanomisen jälkeen olen huomannut ajattelevani, että miltähän tuntuisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaisi sitä juuri MINUN kanssani ja nauttisi seksistä juuri minun kanssani.
Nyt vaan tuntuu, että olen heittänyt 20 vuotta elämästä hukkaan naisen kanssa, jota saa kyllä käyttää panopatjana mutta hän ei siitä mitään saa. Ei oikeen ole seksikään viime aikoina innostanut, koska tiedän sen olevan vain "korvaus" siitä, että olen hyvä isä ja turvallinen/luotettava mies.
M46 kirjoitti:
Ihan raatorehellisesti; vielä pari vuotta sitten en ajatellut mitään erityistä, vaan olin siinä hetkessä.
Sitten tuo 20 vuotta samassa sängyssä nukkunut nainen sanoi, että voisi ihan hyvin elää ilman seksiä koska ei koe erityisemmin saavan siitä mitään lisäarvoa elämäänsä. Ei ole kuulemma ikinä tarvinnut seksiä elämäänsä. (Silti saan seksiä pari kertaa viikossa)
Tuon sanomisen jälkeen olen huomannut ajattelevani, että miltähän tuntuisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaisi sitä juuri MINUN kanssani ja nauttisi seksistä juuri minun kanssani.
Nyt vaan tuntuu, että olen heittänyt 20 vuotta elämästä hukkaan naisen kanssa, jota saa kyllä käyttää panopatjana mutta hän ei siitä mitään saa. Ei oikeen ole seksikään viime aikoina innostanut, koska tiedän sen olevan vain "korvaus" siitä, että olen hyvä isä ja turvallinen/luotettava mies.
Miten ihmeessä olet voinut olla 20v huomaamatta, ettei vaimosi nauti seksistä, eikä ilmeisesti ole sitä koskaan itse halunnut. Hyvin on pitänyt feikata haluamiset. Itse en olisi ollut ollenkaan naisen kanssa, joka ei itse haluasi seksiä saati haluasi juuri minua. Tuo on minusta pahin loukkaus, mitä vaimo voi miehelleen sanoa. Vedättänyt 20 vuotta. Itselle olisi niin paha loukkaus, että eroaisin välittömästi, eikä mikään saisi minua toisiin ajatuksiin, enkä olisi naisen kanssa enää missään tekemisissä. 20v hyväksikäyttöä ja luottamuksen pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
M46 kirjoitti:
Nyt vaan tuntuu, että olen heittänyt 20 vuotta elämästä hukkaan naisen kanssa, jota saa kyllä käyttää panopatjana mutta hän ei siitä mitään saa. Ei oikeen ole seksikään viime aikoina innostanut, koska tiedän sen olevan vain "korvaus" siitä, että olen hyvä isä ja turvallinen/luotettava mies.Miten ihmeessä olet voinut olla 20v huomaamatta, ettei vaimosi nauti seksistä, eikä ilmeisesti ole sitä koskaan itse halunnut. Hyvin on pitänyt feikata haluamiset. Itse en olisi ollut ollenkaan naisen kanssa, joka ei itse haluasi seksiä saati haluasi juuri minua. Tuo on minusta pahin loukkaus, mitä vaimo voi miehelleen sanoa. Vedättänyt 20 vuotta. Itselle olisi niin paha loukkaus, että eroaisin välittömästi, eikä mikään saisi minua toisiin ajatuksiin, enkä olisi naisen kanssa enää missään tekemisissä. 20v hyväksikäyttöä ja luottamuksen pettämistä.
Vai niin. Kumpikohan se on vedättänytkään.. 20 vuotta vailla nautintoa, jota SINÄ et ole antanut!
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olet voinut olla 20v huomaamatta, ettei vaimosi nauti seksistä, eikä ilmeisesti ole sitä koskaan itse halunnut. Hyvin on pitänyt feikata haluamiset. Itse en olisi ollut ollenkaan naisen kanssa, joka ei itse haluasi seksiä saati haluasi juuri minua. Tuo on minusta pahin loukkaus, mitä vaimo voi miehelleen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Kumpikohan se on vedättänytkään.. 20 vuotta vailla nautintoa, jota SINÄ et ole antanut!
Nämä kommentit arvasinkin.
Ensinnäkin, meillä on kuitenkin aina ollut seksielämä, jopa kohtalaisen aktiivinen ja seksiä on ollut myös naisen aloitteesta.
Toisekseen, nainen saa orgasmin 99% joka kerta, eikä feikkaa sitä. Loukkaantuu, jos ei saa joten sen kyllä kuulee ihan verbaalisestikkin.
Tässä ei ole ollenkaan kyse siitä, etteikö saisi nautintoansa, vaan siitä, että ei tarvitse välttämättä seksiä elämäänsä ja voisi ihan hyvin olla ilmankin. Se on aika ristiriitaista, että minun pitää tuottaa hänelle nautintoa orgasmin muodossa (loukkaantumisen uhalla) mutta samaan aikaan hän voisi elää kokonaan ilman seksiä.
Ja kyllä, tuon kuuleminen loukkasi.
Isomuna exä aina mielessä.
Aviomieheni 15cm ei riitä