Oletko tehnyt jotain "väärän ikäisenä"?
Kommentit (29)
Harrastanut seksiä "liian nuorena". M24
Menin naimisiin "liian nuorena", 20-vuotiaana. Hyvä liitto se oli sen 15 v mitä se kesti, mutta hyvä myös että erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin "liian nuorena", 20-vuotiaana. Hyvä liitto se oli sen 15 v mitä se kesti, mutta hyvä myös että erottiin.
Tähän on pakko sanoa, että kun ihmiset aina kuvittelevat, että ero tarkoittaisi epäonnistumista ja nähdään negatiivisena asiana, niin suhde voi olla onnistunut suhde, joka kesti sen ja sen verran. M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on pakko sanoa, että kun ihmiset aina kuvittelevat, että ero tarkoittaisi epäonnistumista ja nähdään negatiivisena asiana, niin suhde voi olla onnistunut suhde, joka kesti sen ja sen verran. M24
Hei tää on kyllä hienosti sanottu, kiitos!
Aloitan opiskelut amiksessa vähän vajaa 29-vuotiaana. Aiempaa tutkintoa ei ole.
Minä (mies) menin ensimmäisen kerran naimisiin 38-vuotiaana. Suurin osa kavereista ja sukulaisista oli jo eronnut tai eroamassa. Ei ne olleet sellaiset häät, missä "nuoripari" olisi ollut yleisen ihastelun kohteena. Pakollisten kuvioiden jälkeen ihmiset söivät ja seurustelivat keskenään kiinnittämättä meihin sen suurempaa huomiota.
Ilmeisesti saanut nykykäsitysten mukaan lapsen liian nuorena, kun olin juuri ehtinyt täyttää 25. Useat vasta kymmenen vuotta myöhemmin katsovat asian ajankohtaiseksi. Kätilön ja tieteen mukaan kuitenkin juuri hyvä ikä.
Aloitin ryyppäämisen jotain 15 vuotiaana ja lopetin nelikymppisenä. Kannattaa aloittaa harrastukset ajoissa.
Suutelin ensimmäistä kertaa vasta vähän vajaa 20-vuotiaana. Ennen sitä lähin kontakti vastakkaiseen sukupuoleen oli vanhojen tanssit.
Aloitin ensimmäisen korkeakoulututkinnon 54-vuotiaana 2020. Liekö sitten johtunut koronasta vai mistä, mutta sitä paljon hehkutettua opiskelijaelämää en ole kyllä päässyt viettämään.
Olin melkein 19-vuotias kun olin ekaa kertaa humalassa. Olen sitä ikäluokkaa, jolloin lähes "kaikki" olivat juoneet teinikännit alaikäisenä.
Lähdin 2 kuukaudeksi Interrail-matkalle 51-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Olin melkein 19-vuotias kun olin ekaa kertaa humalassa. Olen sitä ikäluokkaa, jolloin lähes "kaikki" olivat juoneet teinikännit alaikäisenä.
Minä taas olin jo lähes 25 kun noin puolitoista vuotta sitten join ensimmäisen kerran itseni humalaan :D
Aloin myös seurustella ensimmäistä kertaa viime vuonna ollessani 25-vuotias, edes mitään säädöksi laskettavia ei minulla ollut ollut ennen sitä.
Leikittiin seksileikkejä kun olimme serkun kanssa 7
Aloitin yliopiston 41-vuotiaana (nyt 43 v), ensimmäinen lapsi tulee ehkä tässä vuoden kahden sisällä ja jos talous antaa myöten, niin ensimmäinen oma asunto tulee hommattua siinä vähän päälle 45-vuotiaana.
Olen siis mies, jos mietitte tuota lapsen saamista.
Muutettiin omakotitaloon viisikymppisenä juuri kun lapset olivat muuttaneet pois kotoa. Siihen asti asuttiin kerrostalossa.
Muutin pois kotoa juuri 16 täytettyäni.
Menin erikoislukioon toiselle paikkakunnalle.
Olen muiden mielestä väärän ikäinen kuuntelemaan heviä. Eipä se musiikkimaku kuitenkaan muutu vaikka itse vanhenee.
- n65v -
Eronnut. Liian myöhään eli liian vanhana. Homma oli selvä jo vuosia aiemmin.