Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt jotain "väärän ikäisenä"?

Vierailija
03.06.2022 |

Opiskellut, saanut lapsen tms?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut. Liian myöhään eli liian vanhana. Homma oli selvä jo vuosia aiemmin.

Vierailija
2/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut seksiä "liian nuorena". M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin "liian nuorena", 20-vuotiaana. Hyvä liitto se oli sen 15 v mitä se kesti, mutta hyvä myös että erottiin.

Vierailija
4/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin "liian nuorena", 20-vuotiaana. Hyvä liitto se oli sen 15 v mitä se kesti, mutta hyvä myös että erottiin.

Tähän on pakko sanoa, että kun ihmiset aina kuvittelevat, että ero tarkoittaisi epäonnistumista ja nähdään negatiivisena asiana, niin suhde voi olla onnistunut suhde, joka kesti sen ja sen verran. M24

Vierailija
5/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on pakko sanoa, että kun ihmiset aina kuvittelevat, että ero tarkoittaisi epäonnistumista ja nähdään negatiivisena asiana, niin suhde voi olla onnistunut suhde, joka kesti sen ja sen verran. M24

Hei tää on kyllä hienosti sanottu, kiitos!

Vierailija
6/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan opiskelut amiksessa vähän vajaa 29-vuotiaana. Aiempaa tutkintoa ei ole.

Vierailija
7/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies) menin ensimmäisen kerran naimisiin 38-vuotiaana. Suurin osa kavereista ja sukulaisista oli jo eronnut tai eroamassa. Ei ne olleet sellaiset häät, missä "nuoripari" olisi ollut yleisen ihastelun kohteena. Pakollisten kuvioiden jälkeen ihmiset söivät ja seurustelivat keskenään kiinnittämättä meihin sen suurempaa huomiota.

Vierailija
8/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti saanut nykykäsitysten mukaan lapsen liian nuorena, kun olin juuri ehtinyt täyttää 25. Useat vasta kymmenen vuotta myöhemmin katsovat asian ajankohtaiseksi. Kätilön ja tieteen mukaan kuitenkin juuri hyvä ikä.

Vierailija
9/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ryyppäämisen jotain 15 vuotiaana ja lopetin nelikymppisenä. Kannattaa aloittaa harrastukset ajoissa.

Vierailija
10/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin ensimmäistä kertaa vasta vähän vajaa 20-vuotiaana. Ennen sitä lähin kontakti vastakkaiseen sukupuoleen oli vanhojen tanssit.

Vierailija
11/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ensimmäisen korkeakoulututkinnon 54-vuotiaana 2020. Liekö sitten johtunut koronasta vai mistä, mutta sitä paljon hehkutettua opiskelijaelämää en ole kyllä päässyt viettämään.

Vierailija
12/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein 19-vuotias kun olin ekaa kertaa humalassa. Olen sitä ikäluokkaa, jolloin lähes "kaikki" olivat juoneet teinikännit alaikäisenä.

Vierailija
13/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 2 kuukaudeksi Interrail-matkalle 51-vuotiaana.

Vierailija
14/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois kotoa 26v vanhana

Vierailija
15/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin melkein 19-vuotias kun olin ekaa kertaa humalassa. Olen sitä ikäluokkaa, jolloin lähes "kaikki" olivat juoneet teinikännit alaikäisenä.

Minä taas olin jo lähes 25 kun noin puolitoista vuotta sitten join ensimmäisen kerran itseni humalaan :D

Aloin myös seurustella ensimmäistä kertaa viime vuonna ollessani 25-vuotias, edes mitään säädöksi laskettavia ei minulla ollut ollut ennen sitä.

Vierailija
16/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin seksileikkejä kun olimme serkun kanssa 7

Vierailija
17/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yliopiston 41-vuotiaana (nyt 43 v), ensimmäinen lapsi tulee ehkä tässä vuoden kahden sisällä ja jos talous antaa myöten, niin ensimmäinen oma asunto tulee hommattua siinä vähän päälle 45-vuotiaana.

Olen siis mies, jos mietitte tuota lapsen saamista.

Vierailija
18/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin omakotitaloon viisikymppisenä juuri kun lapset olivat muuttaneet pois kotoa. Siihen asti asuttiin kerrostalossa.

Vierailija
19/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois kotoa juuri 16 täytettyäni.

Menin erikoislukioon toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
20/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muiden mielestä väärän ikäinen kuuntelemaan heviä. Eipä se musiikkimaku kuitenkaan muutu vaikka itse vanhenee.

- n65v -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi