Duran Duran konsertti eilen Helsingissä epäonnistui aika pahoin
Duran Duran oli varsin odotettu vieras mutta eilinen konsertti meni aika pahasti pieleen valitettavasti...
-sää oli kylmä, sateinen, tuulinen
-äänentoisto toimi todella huonosti ja epätasaisesti
-esiintymislavan edessä oli kummallinen pömpeli joka peitti valtavan osan esiintymislavan näkyvyydestä
-sivu-screenit olivat aika pienet
-ja harmillisen paljon Duranit esitti uusia kappaleita eivätkä vanhoja klassikoitaan joita yleisö enemmän odotti ja joiden aikana yleisökin hieman lämpeni kun niitä muutama sitten tuli...
-ja toki Suomalainen yleisö näytti keskittyvän hyvin paljon "nestemäiseen" tankkaukseen :)
Kaiken kaikkiaan pettymys kaiken odotuksen jälkeen... Bändi kun on oikeasti jo Legenda...
Kommentit (22)
Perin harmillista, mutta suomalainen kirjoitetaan pienellä.
En edes tiennyt että ovat Suomessa esiintymāssā
Vierailija kirjoitti:
Duran Duran konsertti
Esiintyjä oli siis nimeltään Duran Dura?
Ap on oikeassa, mutta kaikesta huolimatta nautin keikasta. :D
Olisin halunnut tänne, mutta en sitten hommannut lippua ja oli kyllä kurja kelikin. Mahtavaa kuitenkin että tulivat Suomeen.
Arviot ovat olleet taivaallisesta aina pieniin helvetteihin. Jostain syystä Ilta-lehti ja Iltasanomat eivät näytä kiinnostuneen koko keikasta?
The_Purge kirjoitti:
Oliko muita ko. konsertissa? Luin monia positiivisia kommentteja tänään ja ihmettelin että katsottiinko samaa konserttia? :)
Niin, sinä et ole ollut tyytyväinen. Eli meinaa sitä, että muutkaan ei saisi olla tyytyväisiä konserttiin?
Vierailija kirjoitti:
Perin harmillista, mutta suomalainen kirjoitetaan pienellä.
Kiitos palautteesta ja pahoitteluni kieliopillisesta virheestä, kirjoitin tekstiä samalla kun vedin kokousta englanniksi muutamien maiden kanssa joten kekittymiskykyni ei ollut paras mahdollinen tuona ajankohtana - mutta yritän parantaa multitaskaamistani tietenkin... ;)
Huh, onneksi en tuhlannut väheneviä ropojani tuonne vaikka niin teki mieli ja hilkulla oli.
Olin vippiaueella, siellä pääsi mukavasti lähietäisyydelle. Joissakin biiseissä Simonilla oli vireongelma, jotkin soivat oikein mukavasti, Parin biisin äänentoistossa oli ongelmaa, laulu hukkui. I
Ilmeisesti ei ole aloittajan kanssa oltu samassa konsertissa koska settilista oli kyllä vanhoja biisejä pääosin (lasken vanhoiksi myös Come undone ja Ordinary World), uutta tuotantoa vain pari biisiä.
https://www.setlist.fm/setlist/duran-duran/2022/kaisaniemen-puisto-hels…
Itse nautin kyllä konsertista kovasti. Vipin teltoissa sai olla kuivana keikan alkuun asti mikä tietysti plussaa. Katsomossa oli myös kasarin suomalaisia tähtiä mm. Neumann, Ilkka Alanko, Juha Torvinen...
Vierailija kirjoitti:
Arviot ovat olleet taivaallisesta aina pieniin helvetteihin. Jostain syystä Ilta-lehti ja Iltasanomat eivät näytä kiinnostuneen koko keikasta?
Tuosta ei saa tarpeeksi hyviä klikkiotsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio muuten sillä jos tämä bändi käy 40 vuoden välein Suomessa olisi siitä kyllä aihetta kirjoittaa... todennäköisesti nähtiin viimeisen kerran...
Eipä nähtykään! Kuka muu osti lipun? Master card presale aukesi tänään.
Miksaus oli pielessä.
T: Keski-ikäinen rokkitikkari joka on lukenut liika saundia ja juonut 3 kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin äsken Live Nationin ennakosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin äsken Live Nationin ennakosta.
Paljonko maksoi?
Itse tykkäsin konsertista, keli oli kolea - ei mitään uutta suomalaiselle. Taidetaan lähteä myös Tampereelle, myös toukokuun lopulla ;) kun bändi naapurista tulee keikalle...
Oliko muita ko. konsertissa? Luin monia positiivisia kommentteja tänään ja ihmettelin että katsottiinko samaa konserttia? :)