Viekö runkkaaminen sen miehen potenssin?
Olen kuullut monelta naiselta tämän samanlaisen väitteen aina rakastelun jälkeen, että:' jos sä et runkkailisi niin paljon sulla olisi niin paljon enemmän annettavaa naiselle..'? En oo tota noin ikinä, itse ees aatellu. En tiedä onko mitään perää tuolla naisten väitteellä? Mitä itse luulet.
Kommentit (62)
Sillä tavalla perää että jos runkkaan paljon niin en kiihotu niin helposti omasta kumppanista, erektio vaatii vähintään koskettelua.
Jos taas on pitkään ilman ja runkkaamatta alkaa se jo pelkästään hyvän pepun tai kumppanin nähdessäni nostaa päätään.
Ja naisethan haluavat että heitä halutaan, joten ymmärrän aloituksen.
Mutta toisaalta, jos on runkannut sopivasti kestää akti naisen kanssa pidempään, ja siitäkin he pitävät.
Tämän tyylistä kommenttia odottelinkin. Mutta se vika ei ainakaan ole alapäässä.
Eli potenssi ei ole kadonnut mihinkään. Sitähän tässä alunperin kysyttiinkin. Jos potenssi katoaa, niin yksikään mies ei pysty runkkaamaan. Ei luulusi olevan vaikea asia ymmärtää.
Miten te palstalla roikkuvat naiset onnistutte aina löytämään näitä nettirunkkareita, joita aito tavara ei sitten kiinnosta. Aiemmin täällä joku sanoi, että tollasen runkkarin tunnistaa jo heti ensi tapaamisella. Eipä kuitenkaan kyennyt kertomaan, että mistä sen tunnistaa. Olisi tehnyt palveluksen jokaiselle naiselle kertomalla asian. Ehkä te sitten vaan jotenkin vedätte runkkareita puoleensa.
Sitten myös valitetaan, että mies on muuttunut nettirunkkariksi. Kuinkahan moni teistä on koskaan istunut alas ja miettinyt miksi näin on käynyt? On se vaan niin paljon helpompaa syyttää toista, kun myöntää omia virheitään.
Mutta meillä ei ole ongelmia asian kanssa. Vehkeet toimii ja seksi luistaa. Pystytään puhumaan asioista. Eikä eletä kumpikaan puuteessa. Tunnenkin itseni aika lailla onnekkaaksi, kun olen löytänyt hyvän naisen rinnalleni. Tämän palstan perusteella niitä on aika harvassa. Olenkin joskus miettinyt, jotta kuinkahan moni täällä kirjoittelevista naisista on katkeria sinkkuja?