Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullottava suoni polvitaipeessa?

Stressaaaaa
02.06.2022 |

Siis mulla on alkanu tässä pari pv sitten pullottamaan suoni tossa polvitaipeessa ja myös toisen jalan pohkeessa. Molempia pohkeita vähän jomottaa mutta voi johtua siitäkin että olen kävellyt paljon lähipäivinä. Suonet pullottavat kun seison tai liikun mutta ei pahemmin maatessa tai istuessa. Olen 18-vuotias eli en vanha, normaalipainoinen, perusterve ja liikun säännöllisesti. Jos on mitään hajua mistä vois johtua tai kokemuksia kertokaa pliis!!! Stressaa hirveenä että jääkö ne tohon ikuisesti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen laskimontukkotulehdus tai suonikohjuja. Laita Hirudoid fortea.

Vierailija
2/5 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi jäädä jos on suonikohjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille ei oikein voi tehdä mitään, paitsi leikkaus yksityisellä.

Vierailija
4/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti rokottamattomuus on syynä laskimotukkotulehdusten yleistymiseen. Koronan piikkiproteiinihan kai aiheuttaa juurikin tuollaisia vaivoja? En ole koskaan ennen nähnyt Hirudoid'ia mainostettavan näin näkyvästi:

https://tinyurl.com/4dd47krp

Hirudoid fortea on mainostettu 90-luvulta lähtien. Mainoslause meni jotenkin näin. "Onko sinulla tunne, että pitäisi nostaa jalat ylös?" Toki mulla ei ole enää telkkaria ollut pitkään aikaan, mutta silloin kun oli, tuota mainostettiin ihan säännöllisesti. No, ehkä sillä vain groomattiin ihmisiä koronarokotetta varten sitten.

Vierailija
5/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille ei oikein voi tehdä mitään, paitsi leikkaus yksityisellä.

Mulla on hoidettu julkisella.