Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ei peru reissujaan Turkkiin - Natoon hinkuva keskiluokka vinkuu

Vierailija
02.06.2022 |

Miksi pienituloisten kansalaisten pitäisi perua ne pitkään odottamansa lomareissut? Joku ylempi keskiluokka reissaa Tirolissa lomailemassa ja hakee koronan, mutta sitten Turkkiin ei saisi mennä kun yhyyyy ne ei halua meitä Natoon. Itse menen Turkkiin ja pidän hauskaa siellä. Minua ei politiikka kiinnosta eikä varakkaiden moraalisaarnat.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ymmärtänyt miksi jotkut veisivät rahansa sinne islamistien sontakasaan nimeltä turkki. Samaa wt-luuserisakkia kuin Dubain matkailijat.

Vierailija
42/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit lähtevät turkkiin, jossa suomalaisia pidetään nyt t e r r o i st e j a puolustavina henkilöinä.

Turha itkeä, jos joutuu siellä väkivallan tai huijauksien uhriksi.

Turkki on NATOSSA suomi EI ikinä! Sinne lämpöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen matkustamassa Istanbuliin. En jaksa ottaa paineita tuosta Nato-jutusta. Jos hylkäävät, niin sitten hylkäävät. Eiköhän se maapallo pyöri radallaan senkin jälkeen. 

Vierailija
44/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä ymmärtänyt miksi jotkut veisivät rahansa sinne islamistien sontakasaan nimeltä turkki. Samaa wt-luuserisakkia kuin Dubain matkailijat.

Miksi haukut valtiota, joka on tuleva olemaan toiseksi suurin liittolaisemme Natossa? Siis jos sallii meidät sinne. Ymmärrätkö, että Naton mukana meidän on puolustettava Turkkia, 5. artikla velvoittaa.

Vierailija
45/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko oikeasti, että kun pienestä 5,5 miljoonan asukkaan maasta pieni osa käy joskus lomalla Turkissa, että sillä on edes itikanpiston vaikutusta Turkin talouteen?

Tässä asiassa monella on asioiden mittakaava aivan hukassa.

Vierailija
46/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen matkustamassa Istanbuliin. En jaksa ottaa paineita tuosta Nato-jutusta. Jos hylkäävät, niin sitten hylkäävät. Eiköhän se maapallo pyöri radallaan senkin jälkeen. 

Olen samaa mieltä mitä se haittaa vaikka emme koskaan pääse natoon.

Vierailija
47/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla öyhötetään ja boikotoidaan milloin mitäkin, koska täällä on niin kiva huudella tuuleen. Todellisessa elämässä ihmiset syö Fazerin suklaata ja lomailee Turkissa, ihan niinkuin ennenkin.

Vierailija
48/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat lomailleet Turkissa tuhansittain, vaikka ei olla kuuluttu Natoon.

Mikään ei ole muuttunut. Mennään taas!

Ihanaa! Musta meri, Efes-olut ja raki. Ja aurinko ja lämpö!

Vierailija
49/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei muakaan haittaa noi turkin jutut.. oon menos juhannuksen jälkeen. hyviä bileitä, hyvä safkaa ja biitsiä. ihan jepa. te voitte itkee siellä kotonanne :D

Millä rahalla sinä muka sinne menet?

Vierailija
50/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on oma loma-asunto Turkissa Egeanmeren rannalla, ollut jo kohta 20 vuotta. Sinne on kiva mennä lämpöön lomailemaan ja viihtymään. Lällällää vaan kaikille jotka kuvittelee että pienenpienen suomalaisen lomailijan boikotilla olisi mitään merkitystä 😂

Joo. Kaikki on varmaan kateellisia jollekkin idiootillle joka on ostanut paskaaa Turkista

Olisi kyllä tosi mahtavaa viettää kaikki lomat jossain Turkin persreiässä. 😂

Vierailija
51/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei muakaan haittaa noi turkin jutut.. oon menos juhannuksen jälkeen. hyviä bileitä, hyvä safkaa ja biitsiä. ihan jepa. te voitte itkee siellä kotonanne :D

Kirjallinen ulosantisi sopii erinomaisesti henkilölle, joka matkustaa Turkkiin. 😂

Vierailija
52/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörii tietysti. Silti en itse matkustaisi kusiseen diktatuuriin.

Vierailija
53/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turkiton kirjoitti:

Tulisi mieleenkään mennä Turkkiin lomalle, miksi ihmeessä ja varsinkin nyt kun Turkki yrittää estää  Suomen Natoon liittymisen.  Pitäköön turkkinsa.

Jäädyssä tänne syksyllä kun paska osuu tuulettimeen, meikäläinen lähtee ainakin Turkin lämpöön.

Mikä paska nyt on osumassa tuulettimeen? Meinaatko sitä kun teille rssäntrolleille lopultakin laitetaan luu kurkkuun ja joudutte pakenemaan? Se tapahtuu kuule jo ennen syksyä.

Sä voit syksyllä yrittää tankata sun corollaa jos täällä vielä jotain hiilivetyjä enää edes mistään saa, kun meikä makaa auringossa Turkissa.

Vierailija
54/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat lomailleet Turkissa tuhansittain, vaikka ei olla kuuluttu Natoon.

Mikään ei ole muuttunut. Mennään taas!

Ihanaa! Musta meri, Efes-olut ja raki. Ja aurinko ja lämpö!

Minustakin on ihanaa, että te menette sinne ja minä johonkin laadukkaaseen lomakohteeseen.

Vierailija
55/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turkiton kirjoitti:

Tulisi mieleenkään mennä Turkkiin lomalle, miksi ihmeessä ja varsinkin nyt kun Turkki yrittää estää  Suomen Natoon liittymisen.  Pitäköön turkkinsa.

Jäädyssä tänne syksyllä kun paska osuu tuulettimeen, meikäläinen lähtee ainakin Turkin lämpöön.

Mikä paska nyt on osumassa tuulettimeen? Meinaatko sitä kun teille rssäntrolleille lopultakin laitetaan luu kurkkuun ja joudutte pakenemaan? Se tapahtuu kuule jo ennen syksyä.

Sä voit syksyllä yrittää tankata sun corollaa jos täällä vielä jotain hiilivetyjä enää edes mistään saa, kun meikä makaa auringossa Turkissa.

Auringossa makaaminenhan on nykyään vain todellisten imbesillien hommaa. Sopii kuvaan.

Vierailija
56/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on oma loma-asunto Turkissa Egeanmeren rannalla, ollut jo kohta 20 vuotta. Sinne on kiva mennä lämpöön lomailemaan ja viihtymään. Lällällää vaan kaikille jotka kuvittelee että pienenpienen suomalaisen lomailijan boikotilla olisi mitään merkitystä 😂

Sinne h.vetin pätsiin en lähtis mistään hinnasta läkähtymään.lällällää

Vierailija
57/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinta osaa ihmisistä ei voisi vähempää kiinnostaa. Politiikasta pitää mölyä pikkiriikkinen vähemmistö, ja niistäkin iso osa lähinnä hyvesignaloi. Masokisteja on äärimmäisen vähän.

Suurinta osaa kyllä kiinnostaa kotimaan tulevaisuus ja turvallisuus. Teitä välinpitämättömiä juoppoja on äärimmäisen vähän.

Kiinnostaako päättäjiä meidän turvallisuus, kun raahasivat jotain Isis akkoja tänne!!! Lisäksi ovet ovat auki muillekkin. Milloin ensimmäiset sivulliset kuolee jossain jengi ammuskeluissa! Eli lähden ihan hyvillä mielin lomalle Turkkiin.

Vierailija
58/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tosiaan nähdä missä sitä pyöritään kohta.

Vierailija
59/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turkiton kirjoitti:

Auringossa makaaminenhan on nykyään vain todellisten imbesillien hommaa. Sopii kuvaan.

Mitä ihmeen järkeä siinä auringossa itsensä kärventämisessä, todella typerää, ootteks koskaan kuullu esim melanoomasta.

Vierailija
60/104 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki pelasti Suomen natolta ja Paasikivi linja pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä