Millä mä piristäisin itseäni?
Mikä toisi sellaisen iloisen ja huolettoman kesälomafiiliksen? Tänne kotiin kun ulkona sataa ja tuulee ja sekä kesään että lomaan on vielä aikaa.
Tilaisinko jonkun kivan mekon tai koriste-esineen vai mitä?
Kommentit (17)
Ei kun jotain kivaa! Ehdotuksia nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun jotain kivaa! Ehdotuksia nyt.
Vedä huumeita
Kauheita kommentteja täällä taas pienet lapset näköjään vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä toivoin ideoita täti-ihmisiltä enkä jonneilta.
Lämmitä sauna tai mee uimahalliin.
Kuuma suihku ja alkoholiton kaunis juoma, mansikalla koristeltuna.
Voit myös kokeilla kesävaatteita, pääset fiilikseen.
Leivo joku kesäkakku. Kata kauniisti ja nauti. Hyvää musaa soimaan tietty.
Leivo tai tee lempiruokaasi. Käy lainaamassa kirjastosta jotain kiinnostavaa luettavaa, romaaneja ja tietokirjoja. Käy metsässä reippaalla lenkillä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Osta aurinkotuoli, mene terassille ja lue kirjaa
Vierailija kirjoitti:
Olen 32v nainen ja ehdotin videopelejä koska ne piristää minua.
Kirjatilaus, sellainen jota selaa useaan kertaan. Luonnonelementit kotiin, väri. Tekemistä, harrastetta ja videot. Lämpimiä peittoja.
Leiki hotellilomaa kotona. Siisti ensin koti ja osta kukkia. Vaihda sänkyyn puhtaat lakanat ja laita tyynylle suklaakonvehti. Vaihda kylppäriin puhtaat pyyhkeet ja vähän ylellisempi käsisaippua. Sitten voit ruveta viettämään lomaa.
Tee spa käyttäen lempparikosmetiikkaasi. Soita olkkarissa leppoisaa lounge-musiikkia. Laita olkkariin tarjolle jotain kivaa snäksiä. Polta tuoksukynttilää. Ota lasillinen kuohuvaa. Tilaa ruokaa kotiin, hotellilomalla ei tarvii itse kokata. Nauti aamiaiseksi jotain vähän erikoista ja parempaa kuin yleensä, ei kuitenkaan mitään missä joutuu näkemään kovin paljon vaivaa. Croissantit esim hyvä, kahvia, appelsiinimehua.
Koipioin tämän yhdestä blogista, mielestäni tämä on ihana idea!
Juo kunnon perskännit