Uudet talot eli kaikkea sitä näkeekin...
Kuten miehen kanssa todettiin, tästä "talosta" oli kyllä aika vaikea löytää mitään hyvää: https://www.etuovi.com/kohde/20544878?haku=M1627973314 Itselleni tulisi kyllä ahdistava olo tuolla parvella :D
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
WTF? Siis mistä tuo hinta tulee???
Jokainen myyjä voi hinnoitella itse.
"Talossa" oli kyllä uskomattoman monta outoa seikkaa: hassu pitkulainen muoto, se ahdistava parvi, peltonäköala, vieri vieressä olevat kopit kuin jossain tulevaisuuden androidikaupungissa, huussia muistuttavat ulkovarastot (?) ja sitten vielä heti persuuksissa toinen rivi samanlaisia koppeja. Ja tosiaan, tuollainen hinta Tuusulassa. Ai niin, ja täysin olemattomat pihat, jotka näköjään toimivat vielä parkkipaikkoinakin. Millainen äänieristys noissa asunnoissa mahtaa olla? Vai joutuuko kaiken muun hyvän lisäksi vielä kuuntelemaan naapureita, naapureiden autoja ja ohikulkijoita :P
ap
127000 on aika paljon parakista.
Opiskelijalle olisi ihan luksuskämppä.
20 000, ihan maksimissaan joku 35 000eur olisi sopiva hinta. Samalla hinnalla sain 132 neliöisen talon omalla tontilla ja 60neliön talli.. Toki tää on vanha, mutta katto on uusi, samoin putket ja lämmitysjärjestelmä.
Aika kauhea parakkikylä pellon keskellä. Ei edes puita lähettyvillä. Ankeaa tasamaata. Ahdistava katsoakin.
Kesäöinä hikoilisin kuin porsas tuolla parvella. Happi loppuu, pierettää -olo tulee jo kuvaa katsoessa.
Kyllä tuollaisessa asuisi suunnilleen TUHAT kertaa mieluummin kuin jossain kerrostalossa.
Itse ainakin toivon, että tuo on rakentamisen tulevaisuutta ja betonilaatikkolähiöhelvetit purettaisiin maan tasalle.
Ainoa huono puoli on hinta. Ziiz.
Ajattelin että eihän uusi talo nyt niiiin kamala voi olla, mutta mikä ihme tuossa on nyt ideana? Kuka maksaa 130.000 että voi ostaa putkenpätkän trailer parkista? Vieressä kamalasti lääniä ja sitten tuhat kallista traileria laitettu vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Hiirille sopiva nukkumapaikka. Kuka ostaa tälläsen..en oo nirso mutten minäkään ei!
Eihan tuolla parvella mahdu edes nu#$%^simaan.
Mä tykkäisin tiny housesta, mutta toi on outo. Kylppäriin tuhlattu normaalit kaavaneliöt ja parvi ihan käsittämätön loukko, olisi helposti voinut nostaa huonekorkeutta vähän mutta kun ei! Kunnon grynderin rahastusunelma.
Hintaa en edes kommentoi, mutta toi olisi hyvä JOS siinä olisi 2 noita päällekkäin. Ylemmässä voisi olla 2/3 pinta-alasta varattu makuuhuoneelle ja alakerrasta parvi pois, ja 1/3 varattu katetulle parvekkeelle, joka olisi siihen suuntaan missä ei ole toista riviä noita. Sitten kiinnostuisin jos olisin rikas, ja hankkisin tuollaisen kesäpaikaksi jonnekin rantaan 🤩
Halpa, ilppi, kaikki uutta. Parempi kun 85% Suomessa olevista asunnoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin tiny housesta, mutta toi on outo. Kylppäriin tuhlattu normaalit kaavaneliöt ja parvi ihan käsittämätön loukko, olisi helposti voinut nostaa huonekorkeutta vähän mutta kun ei! Kunnon grynderin rahastusunelma.
Kylppäreitä koskee kaikenlaiset vaatimukset nykyään. Pitää sopia liikuntarajoitteisillekin, joten niistä neliöistä on vaikea vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää että päiväkodit ja koulut löytyy vaikka tilaa lapsille ei ns asunnossa ole.
Etkö sä ymmärrä, että lapsille ostetaan siitä vierestä omat asunnot🤣😂🙈
Vierailija kirjoitti:
Kesäöinä hikoilisin kuin porsas tuolla parvella. Happi loppuu, pierettää -olo tulee jo kuvaa katsoessa.
Ilmalämpöpumppu viilentää. Asunnon ainut hyvä puoli.
Ai te olette saaneetnoita Suomeen myös. Täällä Ruotsissa on aika paljon noita ja ihan kätevän oloisia. Itse ostin tälläisen ja olen kyllä viihtynyt. Omaa rauhaa, mutta ei kuitenkaan liian iso. Miksi maksaisin yhdestäkään turhasta neliöstä? Vain ostaakseni siihen jotain? Outo ajatus. Hyvin mahdun pienen lapseni kanssa tuollaisessa asumaan.
Ihan kiva, mutta onpa hintaa paljon.