Mitä järkeä muuten on ottaa vain yksi tai kaksi kun juo
Nousuhumala kuoriutuu ja lähtee lentoon. Sitten siltä pitäisi katkaista siivet. Pah!
Kommentit (31)
No en tiedä itse juon aina 4 juotavaa.
"Maun vuoksi", "seurustelujuoma" xD Te varmaan myös syötte jotain homeista kuusenneulaetanapissasieniruokaa "maun vuoksi" tai "seurusteluruokana" kunhan joku auktoriteetti (kokki) sanoo että tämä on hyvää ja kallista?
Ihme juttuja täällä. 1-2 on ok, kun ei kännissä tötöily/sekoilu kiinnosta.
Mä olen elänyt 50 vuotiaaksi saakka sekoilematta kännissä. En ole juuri krapuloista kärsinyt ja silti toisinaan nautin alkoholia humalanhakuisesti.
Itse saan vaan uneliaan olon aikaiseksi, jos jätän juomisen 1-2 annokseen. Mieluummin sitten pikku hiprakka kuin haukottelu. Etenkin ruuan kanssa nautittu pari lasia viiniä. Krooh pyyh.
En käytä alkoholia humaltumiseen,viini on ruokajuomana paras
Vierailija kirjoitti:
"Maun vuoksi", "seurustelujuoma" xD Te varmaan myös syötte jotain homeista kuusenneulaetanapissasieniruokaa "maun vuoksi" tai "seurusteluruokana" kunhan joku auktoriteetti (kokki) sanoo että tämä on hyvää ja kallista?
Kyllä mulle alkoholi on seurustelujuoma. Voin toki juoda viiniä ihan yksinkin. Minusta on paljon kummallisempi sellainen tilanne, että seurassa lähtisin jotain kaatokänniä tavoittelemaan.
Kun juo vähän ja harvoin, niin jopa yhdestä ja helposti kahdesta saa kivan rennon olon vähäksi aikaa. Kun ei juo tuon enempää, niin nousun jälkeinen laskukaan ei ole paha, vaan voi jatkaa vielä päivää tai iltaa muissakin merkeissä, eikä tarvitse painua kotiin nukkumaan känniä pois.
Ja yhden illan kunnon kännistä näin vanhemmalla iällä seuraava kolmen päivän krapula ei ole sen arvoista.
Se, että tätä pitää ihmetellä kuulostaa ongelmakäyttäjän puheelta, ehkä oma kynnys on niin korkealla että yksi tai kaksi ei tunnu vielä miltään?
Vaihtelun vuoksi. Ei viitti kokoajan vettä vetää. En juo limuja.
Ei mitään järkeä. Jos/kun otan, otan useamman. Tissuttelut sikseen.
Ei mitään. Juon vain känniin, jos en halua kännejä niin juon limpparia tms. hyvänmakuista.
Jos lyödään yllätyksenä jossain tilaisuudessa vaikkapa lasi kuohuvaa kouraan, niin kyllähän siinä kohoaa arjen yläpuolelle.
Juot nautiskellen sen maukkaan lasillisen, suoriudut kotiin ja jatkat arkitoimia kuin ei mitään.
Voit vaikka urheilla parin tunnin kuluttua.
Ei krapulaa tai morkkista.
En minäkään, mutta yksi ei riitä. Kyllä se niin on, että kylmäää kaljaa pitää voida juoda koko kesäpäivä.