Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä muuten on ottaa vain yksi tai kaksi kun juo

Vierailija
02.06.2022 |

Nousuhumala kuoriutuu ja lähtee lentoon. Sitten siltä pitäisi katkaista siivet. Pah!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi riittää vallan mainiosti, siitä ei tule edes vielä nousuhumala. En minä ainakaan humalan takia juo.

En minäkään, mutta yksi ei riitä. Kyllä se niin on, että kylmäää kaljaa pitää voida juoda koko kesäpäivä.

Vierailija
22/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä itse juon aina 4 juotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maun vuoksi", "seurustelujuoma" xD Te varmaan myös syötte jotain homeista kuusenneulaetanapissasieniruokaa "maun vuoksi" tai "seurusteluruokana" kunhan joku auktoriteetti (kokki) sanoo että tämä on hyvää ja kallista?

Vierailija
24/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja täällä. 1-2 on ok, kun ei kännissä tötöily/sekoilu kiinnosta.

Mä olen elänyt 50 vuotiaaksi saakka sekoilematta kännissä. En ole juuri krapuloista kärsinyt ja silti toisinaan nautin alkoholia humalanhakuisesti.

Itse saan vaan uneliaan olon aikaiseksi, jos jätän juomisen 1-2 annokseen. Mieluummin sitten pikku hiprakka kuin haukottelu. Etenkin ruuan kanssa nautittu pari lasia viiniä. Krooh pyyh.

Vierailija
25/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia humaltumiseen,viini on ruokajuomana paras

Vierailija
26/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Maun vuoksi", "seurustelujuoma" xD Te varmaan myös syötte jotain homeista kuusenneulaetanapissasieniruokaa "maun vuoksi" tai "seurusteluruokana" kunhan joku auktoriteetti (kokki) sanoo että tämä on hyvää ja kallista?

Kyllä mulle alkoholi on seurustelujuoma. Voin toki juoda viiniä ihan yksinkin. Minusta on paljon kummallisempi sellainen tilanne, että seurassa lähtisin jotain kaatokänniä tavoittelemaan. 

Vierailija
27/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juo vähän ja harvoin, niin jopa yhdestä ja helposti kahdesta saa kivan rennon olon vähäksi aikaa. Kun ei juo tuon enempää, niin nousun jälkeinen laskukaan ei ole paha, vaan voi jatkaa vielä päivää tai iltaa muissakin merkeissä, eikä tarvitse painua kotiin nukkumaan känniä pois.

Ja yhden illan kunnon kännistä näin vanhemmalla iällä seuraava kolmen päivän krapula ei ole sen arvoista.

Se, että tätä pitää ihmetellä kuulostaa ongelmakäyttäjän puheelta, ehkä oma kynnys on niin korkealla että yksi tai kaksi ei tunnu vielä miltään?

Vierailija
28/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelun vuoksi. Ei viitti kokoajan vettä vetää. En juo limuja.

Vierailija
29/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Jos/kun otan, otan useamman. Tissuttelut sikseen.

Vierailija
30/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Juon vain känniin, jos en halua kännejä niin juon limpparia tms. hyvänmakuista.

Vierailija
31/31 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyödään yllätyksenä jossain tilaisuudessa vaikkapa lasi kuohuvaa kouraan, niin kyllähän siinä kohoaa arjen yläpuolelle.

Juot nautiskellen sen maukkaan lasillisen, suoriudut kotiin ja jatkat arkitoimia kuin ei mitään.

Voit vaikka urheilla parin tunnin kuluttua.

Ei krapulaa tai morkkista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän