Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hieronta sinulle lainkaan eroottinen kokemus?

Vierailija
02.06.2022 |

Aina kun menen (nais)hierojalle, minus kutkuttaa ajatus siitä, että hieronta osuu lähelle erogeenisia alueita.

Ajatus mahdollisesta tahattomasta erektiosta hierojalla ollessa kutkuttaa.

Mutta kun itse hieronnan aika koittaa, olen kiltti poika ja melkein paniikissa, jos viisari tuntuu pikkuruisenkaan värähtävän.

Onko vastaavia eroottisia ajatuksia hierontaan mennessä?

Onko hieronta sinulle lainkaan eroottinen kokemus?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistotöitä tekevä nainen. Niska-hartiahieronnassa olen käynyt ennen koronaa samalla mieshierojalla kuukausittain. Korona lopetti sen. Koin hieronnan työpäivän päälle rentouttavana ja osin kiihottavana en tiedä kumpi sen teki- hieronta, tilanne vai molemmat

Vierailija
2/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toimistotöitä tekevä nainen. Niska-hartiahieronnassa olen käynyt ennen koronaa samalla mieshierojalla kuukausittain. Korona lopetti sen. Koin hieronnan työpäivän päälle rentouttavana ja osin kiihottavana en tiedä kumpi sen teki- hieronta, tilanne vai molemmat

Jos hieroja hieroo sun kipeitä lihaksiasi, niin siinä on ajatukset seksistä kyllä aika kaukana.

Fantasiat on sitten ihan erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen hipellyksissä te oikein käytte? Hieronta on epämiellyttävää, mutta vähän niinku tarpeellista.

Vierailija
4/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea hieronta ei kyllä viisaria väräytä vaikka hieroja olisi millainen eroottinen seksipommi muuten.

Vierailija
5/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskanhiki siellä tulee.

Vierailija
6/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hieroja hieroo sun kipeitä lihaksiasi, niin siinä on ajatukset seksistä kyllä aika kaukana.

Fantasiat on sitten ihan erikseen.

Siksi siellä kuuksusittain käydään, etteivät niin pahaksi ärtyisi. Olen siis päivät työelämässä, en somessa

Vierailija
7/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akk asuntolassa oli mieshieroja uudelleen koulutuksessa ja piti iltavastaanottoa. Kävi saman asuntolan amiska puolen tyttöjä iltaisin hieronnassa niin kertoi että litinä kuului ja huohottivat mutta ei tietenkään muuten sekaantunut alaikäisiin.

Vierailija
8/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akk asuntolassa oli mieshieroja uudelleen koulutuksessa ja piti iltavastaanottoa. Kävi saman asuntolan amiska puolen tyttöjä iltaisin hieronnassa niin kertoi että litinä kuului ja huohottivat mutta ei tietenkään muuten sekaantunut alaikäisiin.

Voin kuvitella

Vierailija
9/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän muotoinen naishieroja hieroi reisiä ja tietenki alkoi seisomaan ihan kunnolla. Oli aika nolohomma mutta tyttö meinasi että normijuttu älä välitä. Ensi kerralla runkkaan kunnolla ennenkö menen käsittelyyn tiedä vaikka saisi mällit käsille

Vierailija
10/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kunnon hieronnassa alaselän ja jslkojen ongelmien takia. Hietonta oli oikeaa hierontaa ja kaukana lääppimisestä ta hivelystä.

Mutta aina kyn vieraan naisen kädet lähestyvät strategisia alueita, alkaa pikkuveli väkisin herätä. En voi sille oikein mitään.

Täyttä erektiota ei onneksi tule, mutta pientä virittäytymistä kyllä.

Hieroja tuskin asiaa huomaa.

Vierailija
11/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pikemminkin pelottaa, että saan erektion. Se olisi minusta kaamean noloa ja pelkäisinpä myös lentäväni pois tai saavani jonkin PERVO merkinnän potilastietoihin.

Vierailija
12/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen hieronta on epämukavaa, kun paikat on yleensä niin jumissa, että käy kipeää. Eräs naishieroja tosin pyysi pakaroita hieroessaan paljastamaan pakarat kokonaan. Se oli aikas kiihottavaa.

Vierailija
13/23 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea hieroja, ja hieroo tiettyjä paikkoja niin kyllähän siitä vähän kostun aina.

Vierailija
14/23 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on komea hieroja, ja hieroo tiettyjä paikkoja niin kyllähän siitä vähän kostun aina.

Sama juttu.

Vierailija
15/23 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kunnollisessa thaihieronnassa jossa hieroja on hieronut ihan kunnolla ja kovaa. Saman hieronnan päätteeksi on kuitenkin ollut myös eturauhasen hierontaa sormella yhdistettynä suulla annettavaan kalun hierontaan laukeamiseen asti.

Olen nauttinut hieronnasta myös eroottisessa mielessä, mikä nyt taitaa olla itsestään selvää kysymättäkin.

Vierailija
16/23 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..eturauhasen hierontaa sormella yhdistettynä suulla annettavaan kalun hierontaan laukeamiseen asti..

Mun suosikkihieronta 😛

Vierailija
17/23 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnalla ja hieronnalla on eroa.

Oikean tehokkaan hieronnan jälkeen (minulla) ei edes ole helppoa saada kunnon erektiota. Sen verran rankka kokemus elimistölle. Kun taas jonkun thai hivelyn jälkeen se on luonnollinen ilmiö ;)

Eli kunnon urheiluhieronta ei ole mitenkään eroottinen kokemus.

M50

Vierailija
18/23 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kovan erektion kun jalkoja hierottiin. Sisäreidet on hyvin erogeenistä aluetta.

Vierailija
19/23 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin kovastakin kosketuksesta, kunhan toinen - eli tässä tapauksessa hieroja - tietää, mitä tekee. Vaikka kuinka olisi paikat jumissa hierontaan mennessä, nautin ja kiihotun joka kerta. Onneksi näin naisena se ei näy päälle päin. Hieronta tuntuu usein jopa paremmalta kuin seksi.

Vierailija
20/23 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..eturauhasen hierontaa sormella yhdistettynä suulla annettavaan kalun hierontaan laukeamiseen asti..

Mun suosikkihieronta 😛

Sitä kutsutaan ranskalaiseksi hieronnaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän