Pidätkö omasta ulkonäöstäsi?
Itse vihaan. Minulla on isäni silmät, jota aina vihasin. En ole koskaan pitänyt ulkonäöstäni. Rumaksi ei kyllä ihme kumma ole koskaan haukuttu
Kommentit (17)
Bokserit ja paperipussi päässä voisin olla vaikka alusvaatemalli. Mitä näiden alta paljastuu, ei noudata kauneusihanteita.
M31v
En ole koskaan pitänyt ja rumaksikin on haukuttu.
Koulussa kiusattiin ja lapsena isä arvosteli ulkonäköäni ja tekee sitä edelleenkin toisinaan.
Just kattelin parinkymmenen vuoden takaisia kuvia kun löysin vanhat cd:t siivotetessa. Selasin kuvia tunnin enkä löytänyt itsestäni yhtään kuvaa. Enää en niin kovasti karttele kameroita vaan on jopa profiilikuvat somessa ym.
Joo, olen tosi komea. Peniksen voisi lisätä pari cm mutta tämäkin on ihan kelvollinen.
Näytän naamasta hyvältä edestä, mutta sivuprofiili ei ole niin hyvä. Leuka liian takana, leukaläskipussi ja epämääräiset posket.
En. On haukuttu rumaksikin. Parhaimmillaan, laitettuna voin olla ok. Mut ei tällä enää väliä ole tässä iässä kun ei tarvitse enää pariutua.
Ainakin jos niiltä joiltakin kysyy, niin ruma omen, mut eipä tarvitse pitää yhteyttä. Pitävät niin tyhmänä etten tiedä mitä musta on puhuttu.
Pidän ulkonäöstäni. Minuakin on haukuttu rumaksi, mutta kauniiksi myös. Teininä uskoin haukkuja. Nyt kun katson kuvia siltä ajalta, huomaan olleeni oikein sievä.
Olen ruma mies, mutta sillä ei ole väliä. Suomessa on aina ollut paljon menestyneitä rumia miehiä, joten mikään ei ole pelkästään siitä kiinni.
En pidä. Minusta ei ole aikuisiältä valokuviakaan kun en anna kuvata itseäni koskaan.
Joo,mul on ketunnokat🤣