Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako muut aikuiset pokemon Gota?

Vierailija
02.06.2022 |

Lapseni innoittamana aloitin ja oon vähän koukussa... Level 26 vasta mutta siitä se lähtee. Kerran olin raidissa yhdellä gymillä ja ohi kulkeva lapsi kysyi pelaanko Pokemonia. Hieman nolosti vastasin että pelaan. :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokémon Go Fest tulossa viikonloppuna!

Vierailija
2/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just kausi vaihtunut ja paljon uusia Pokemoneja saatavilla. Niin että ulos vaan! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 75 vuotias äiti pelaa. Lenkkeilee Pokemonien perässä useita kilometrjejä päivässä mikä on erittäin hyvä.

Vierailija
4/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v pukumies ja lapset (jotka ei ole koskaan pelannut Pokemon go:ta) ilkkuvat. Kpytän nolossyistä ranneketta ja raidailen kotoa käsin sen pari kolme kertaa viikossa etänä. Taso 39.

Vierailija
5/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noloa pelata Pokemonia aikuisena?

Vierailija
6/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson hardcore pokemonia pari kertaa viikossa.

Vierailija
7/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääh... Miten tollaisen voi päästä läpi "Make 5 nice curvy ball throws in a row"

Ja muutenki mun kaikki parhaan pokemonit on taas pyörtyneet eikä oo revivejä eikä potioneita...

Tässäpä yhden aikuisen pokemoninpelaajan mietteitä :DD

Plussaa on että Eeveitä näkyy enemmän!

Vierailija
8/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson hardcore pokemonia pari kertaa viikossa.

Joo kyllähän se pokettaminen tarkoitti meidän nuoruudessa vähän eri asiaa...

Vierailija
9/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti :) Voisikin innostua nyt uusiksi, kun kesä tuli. Innostus lopahti niiden joidenkin maxi-raidien (?) tullessa kuvaan, oli liian vaativaa eikä tavallisia raideja tuntunut ikinä osuvan kohdalle. Lisäksi alkaa olla jotenkin niin hallitsemattoman kokoinen se peli ja latausajat kasvaa.

Hyvä lenkille innostajahan se on. Eilen ainakin näki läheisessä puistossa monta eri ikäistä raidaajaa, sinne sekaan vaan!

Vierailija
10/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei saa 1 kolikon bokseista Remote raid passeja... tylsää

Vierailija
11/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa vielä peliä ladatessani tiennyt että mun kannattaa valita saman värinen tiimi kuin lapsella... Mutta en tiennyt ja vaihtaminen maksaisi 1000 kolikkoa...

Vierailija
12/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten vielä pelasin ja enemmistö paikallisista pelaajista oli aikuisia, jotka yhteisen wa-ryhmän kautta kokoontuivat raidaamaan.

Vierailija
13/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole nykyisin pääasiassa aikuisten peli?

Pelaan kyllä, 40 taso. Kantsii liittyä Fb-ryhmiin, niin saa paremmin tietoa tapahtumista.

Vierailija
14/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja myös Minecraftia ja ennen pelasin Brawl Starsia. :D

Vierailija
15/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP haluaa kavereita niin kaveritunnusta vaan tänne.

Vierailija
16/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 75 vuotias äiti pelaa. Lenkkeilee Pokemonien perässä useita kilometrjejä päivässä mikä on erittäin hyvä.

Upeaa!

Vierailija
17/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, keltaisessa ja tasolla 47! Olen tosin varmaan nuoremmasta päästä pelaajia (tai ainakin siltä tuntuu), kun on vasta 25 mittarissa. :D Kaverit, joiden kanssa olen tekemisissä, ovat pääasiassa itseä 20-40 v vanhempia. 

Vierailija
18/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääh... Miten tollaisen voi päästä läpi "Make 5 nice curvy ball throws in a row"

Ja muutenki mun kaikki parhaan pokemonit on taas pyörtyneet eikä oo revivejä eikä potioneita...

Heitä nanabia (niitä banskuja), niin monnit pysyvät paikallaan. Sitten vaan tähtäämään, esim spheal on helppo maalitaulu. :)

Vierailija
19/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä nanabia (niitä banskuja), niin monnit pysyvät paikallaan. Sitten vaan tähtäämään, esim spheal on helppo maalitaulu. :)

Kiitos, pitääpä kokeilla :)

Vierailija
20/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa, mutta käsittääkseni monen tulee käveltyä paljon tuon pelin takia? Hyvähän asia tuo on. Parempi tuollaista on pelata kuin jotain missä makoillaan paikoillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi