Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-marketissa ilta-ale alkaakin nyt jo klo 18, paistopisteen alennus klo 20

Vierailija
02.06.2022 |

En olis tätäkään tiennyt, jos ei tuttu myyjä olisi maininnut asiasta. Näin siis ainakin meidän lähi-S-marketissa.

Ei ihmekään, ettei yhdeksän jälkeen oo ollu enää mitään alennustuotteita jäljellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mene aamu liike kuin liike heti avatua Lidi,s-ketju K-ketju. Löyty noita ale tuoteita. Pitkin päivää Prismat niitä myös laputaa hylyihinsä eriksen, siirtämättä ale hylly tai allas.

Vierailija
2/4 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikosti on näitä -60% enää. Ovat näköjään keksineet laputtaa -30% heti aaamusta jolloin ilta-aleen -60% ei jää enää juurikaan mitään eli lähes kaikki menee nykyään -30%llä päivän mittaan. Vain jotain kolmioleipiä yms muuta turhaa voi saada enää -60% Tai sitten joku tulee tyyliin jo tuntia ennen ja istuu ja vartoo -60% tuotteiden kanssa tunnin ja menee sitten maksamaan ja jäljellä ei ole enää muille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikosti on näitä -60% enää. Ovat näköjään keksineet laputtaa -30% heti aaamusta jolloin ilta-aleen -60% ei jää enää juurikaan mitään eli lähes kaikki menee nykyään -30%llä päivän mittaan. Vain jotain kolmioleipiä yms muuta turhaa voi saada enää -60% Tai sitten joku tulee tyyliin jo tuntia ennen ja istuu ja vartoo -60% tuotteiden kanssa tunnin ja menee sitten maksamaan ja jäljellä ei ole enää muille mitään.

Vuosia on aamusta jo laputettu s marketissa päivällä -30% ja salessa -50% . Minä olen vuosia ostanut noilla alennuksilla, ei kiinnosta jääkö ilta-aleen piheille.

Vierailija
4/4 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan myymäläpäälliköstä. Meillä on eri aikaan alennus kuin saman kaupungin muissa myymälöissä. Saadaan itse päättää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi