Näyttävä nainen haluaa TAVALLISEN miehen
Vaan ei onnistu ei. Olen 43v. ja haluaisin itselleni ihan tavallisen eronneen perheenisän. Sellaisen daddybody-tyyppisen, fyysistä työtä tekevän, rennon ja ystävällisen könsikkään. Tykkään, jos mies osaa ajaa vaikka kaivinkonetta 😁 Ongelma on siinä, että itse tykkään olla päivittäin huoliteltu, ja pukeuden tyylikkäästi. Kotelomekkoja jne. Ihan vain siksi että pidän laittautumisesta, esiintyä minun ei tarvitse kenellekään. En täydellinen ole itsekään, ylikiloja löytyy kyllä muttei liiaksi niitäkään. Rikaskaan en ole. Muuten sosiaalinen, ystävällinen, huomaavainen, toimelias ja kiva olen kaikille. Työpaikalla miehet kyllä hakeutuvat seuraan iskemään juttua. Mutta omaa miestä ei silti löydy. Yhtä miestä lähestyin hiljattain, tiesin hänen katselleen minua. Mutta mies katsoi olevansa eri sarjassa ja perääntyi heti alkuunsa. Naimisissa olen kertaalleen ollut suunnittelevan insinöörin kanssa ja ei kiitos enää, sellainen ei ole minua varten. Mistä tekijämies?
Kommentit (12)
Jos olet kiva kaikille. Se ainakin on vale.
usein miehet haluaa olla sille kumppanilleen ihmisiä eikä niinkään jotain resursseja tai seurakoiria.
Saako sinua sitten panna jokapäivä jos mennään naimisiin?
Eikö siis suunnitteleva insinööri ole tavallinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Saako sinua sitten panna jokapäivä jos mennään naimisiin?
Eli ei näköjään. Sitten ei kiinnosta koska pihtaavaa naista en halua.
Sulla on outo ajatus siitä miten duunarimiehet ovat sellaisia ja tällaisia, ja korkeammin koulutetut/toimistotyötä tekevät tietynlaisia. Ehkä se on ongelma eikä se jakkupuku.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis suunnitteleva insinööri ole tavallinen mies?
Koko elämä oli pelkkää suunnittelua. Tekijäksi ei tästä miehestä ollut. En toki silti sano, että kaikki suunnittelijat olisi samanlaisia. Mutta olishan se nyt kiva kun pysyisi työkalut kädessä ja joitain nikkarointeja ja korjaushommia esim. kotona voisi tehdä itse.
Vierailija kirjoitti:
usein miehet haluaa olla sille kumppanilleen ihmisiä eikä niinkään jotain resursseja tai seurakoiria.
Siis täh? Eikö tässä nyt AP haekin miestä jonka kanssa voisi yhdessä touhuta ja elellä rennosti ja mukavasti? Sain itse sen kuvan että AP on ollut eksälleen pelkkä resurssi ja edustusvaimo eikä niin, että AP hakee koristetta käsipuoleen...
Nayttavana naisena kelpuutan duunarin sankyyn, mutta avioon kelpaa vain menestynyt ja kunnianhimoinen mies.
Yhden kanssa tapailin pidempaan, mutta han olikin yliopistonkaynyt duunari.
Sori, ei ehdi treffeille kun pitää ajaa kaivinkonetta