Joko täällä on tuomittu Marimekon mallisto?
Okei. Otsikossa piti olla ruodittu, mutta ehkä noin on osuvampi otsikko.
Mielyttääkö mallit ,kiinnostaako "suosikki" kuosi? Ainakin osa malleista oli pulskille. Mitä tulee sinulle käyttöön? Minun mielestä liian tavallista ja mitäänsanomatonta sekä rumat värit, joita en itse käytä
Kommentit (7)
Tykkäsin unisex farkkuasusta. Outoja yhdistelmiä muuten, esim. kuviolliset housut ja raitapaita.
Sininen puuvilla-asu ja musta unikkomekko olivat mielestäni kauniita. Muutaman muunkin vaatteen mallista tykkäsin, mutta uutuuskuosi, Sabloni vai mikä olikaan ei säväyttänyt. Se toi mieleen halpahallien halvimmat kuosit.
Vierailija kirjoitti:
Sininen puuvilla-asu ja musta unikkomekko olivat mielestäni kauniita. Muutaman muunkin vaatteen mallista tykkäsin, mutta uutuuskuosi, Sabloni vai mikä olikaan ei säväyttänyt. Se toi mieleen halpahallien halvimmat kuosit.
Olen samaa mieltä uutuuskuosista. Jotenkin myös vaatteet kokonaisuudessaan oli kaupallista valtavirtaa- tietty persoonallisuus ja innovatiivisuus jäi mielestäni puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä uutuuskuosista. Jotenkin myös vaatteet kokonaisuudessaan oli kaupallista valtavirtaa- tietty persoonallisuus ja innovatiivisuus jäi mielestäni puuttumaan.
En jaksanut katsoa, onko materiaalit laadukkaampia esim pellavaa , mutta tosiaan Tokmannilta saa samanlaisia.
Vanha juttu. Tämä on lytätty täällä jo aikoja sitten. Yksimielisesti olimme sitä mieltä, että oli aivan hanurista
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu. Tämä on lytätty täällä jo aikoja sitten. Yksimielisesti olimme sitä mieltä, että oli aivan hanurista
Niinpä. Koskaan ei osu oikeaan. Milloin on liian outoja ja erikoisia ja toisinaan niin tavallisia, että vastaavia löytyy halpahallista.
Linkki unohtui
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/9fa43c47-6c88-4274-94ef-3b04f2c84a63