Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako alkoholisoitunutta vanhusta nauraa?

Vierailija
18.08.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vanhempi makaa sammuneena pissan hajussa, ei voi enää tietää, itkeäkö vai nauraa. Joskus ne ovat kovin lähellä toisiaan.

Vierailija
2/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon, ettei tätä ketjua enää nosteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noita tapaan töissä, ei kyllä pane naurattamaan. 7-vuotias lapsenlapsi äitinsä kanssa mukana vastaanotolla, kun kakektista deekumummoa tuodaan lääkäriin kun ei enää jalat kanna.

Vierailija
4/9 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikein tyttären asemassa huumeri meinaa riittää naureskeluun, mutta jos sulla riittää niin anna mennä vaan.

Vierailija
5/9 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei meinaa huumori riittää tyttären asemassa naureskeluun, mutta jos sulla riittää, niin anna mennä vaan.

Vierailija
6/9 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus naurat.... Itte ei aina tiedä pitäskö nauraa vai itkee............ Älytöntä että oma äiti voi oksettaa, vituttaa, kiukuttaa, nolottaa niin rankasti kun tekee.....

Vierailija
7/9 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakekti?

Vierailija
8/9 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko tällaiset yhden lauseen aloitukset muka korrekteja, saatikka järkeviä kenenkään mielestä. Haistakaa nyt edes laiskuudesta paska tällaisten aloittajat. Ei paljoa kiinnosta enää teidän ongelmatkaan kun nekin pitäisi ratkoa minimaalisilla pohjustuksilla. Ja ne pohjustuksetkin annetaan todnäk. mahdollisimman puolueelliseen tyyliin, joka ei ole vaikeaa, kun se pohjustus on yhtä kuin yksi lause eli pelkkä otsikko!

Vierailija
9/9 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuu ja menee huonokuntoiseksi, voimat katoaa