Saako alkoholisoitunutta vanhusta nauraa?
Kommentit (9)
ja toivon, ettei tätä ketjua enää nosteta.
Itse noita tapaan töissä, ei kyllä pane naurattamaan. 7-vuotias lapsenlapsi äitinsä kanssa mukana vastaanotolla, kun kakektista deekumummoa tuodaan lääkäriin kun ei enää jalat kanna.
Mulla ei oikein tyttären asemassa huumeri meinaa riittää naureskeluun, mutta jos sulla riittää niin anna mennä vaan.
Minulla ei meinaa huumori riittää tyttären asemassa naureskeluun, mutta jos sulla riittää, niin anna mennä vaan.
Senkus naurat.... Itte ei aina tiedä pitäskö nauraa vai itkee............ Älytöntä että oma äiti voi oksettaa, vituttaa, kiukuttaa, nolottaa niin rankasti kun tekee.....
Ovatko tällaiset yhden lauseen aloitukset muka korrekteja, saatikka järkeviä kenenkään mielestä. Haistakaa nyt edes laiskuudesta paska tällaisten aloittajat. Ei paljoa kiinnosta enää teidän ongelmatkaan kun nekin pitäisi ratkoa minimaalisilla pohjustuksilla. Ja ne pohjustuksetkin annetaan todnäk. mahdollisimman puolueelliseen tyyliin, joka ei ole vaikeaa, kun se pohjustus on yhtä kuin yksi lause eli pelkkä otsikko!
laihtuu ja menee huonokuntoiseksi, voimat katoaa
oma vanhempi makaa sammuneena pissan hajussa, ei voi enää tietää, itkeäkö vai nauraa. Joskus ne ovat kovin lähellä toisiaan.