Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitteko lapsenne lapsimalliksi?

Vierailija
02.06.2022 |

Miksi/miksi ette? Ajatuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi itse tahtoo, niin tietysti saa mallin hommia tehdä.

Kyseessä on alle kouluikäisiä lapsia eli eivät luonnollisesti osaa sanoa haluavatko vai ei. Lisäksi eivät pysty ymmärtämään millaisia vaikutuksia tulevaisuuteen kuvauksilla voi olla. Äiti ei myöskään selvästi osaa miettiä.

Vierailija
22/22 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poikani oli ensimmäistä kertaa paikallisen urheiluliikkeen mainoksissa mallina alle 10-14 vuotiaana.  Hän tykkäsi hommasta ja varsinkin kuvauksista saaduista pienehköistä palkkioista. Myöhemmin hän on ollut mm. lukion esitteessä  ja autokoulun nettisivuilla ja esitteessä mallina.  

Mallin hommia hän ei ole itse aktiivisesti kysellyt, vaan häntä on niihin pyydetty eikä niistä ole ainakaan haittaa koskaan ollut.

Eri juttu tuossa iässä, kun pystyy jo itse tekemää päätöksiä ja muutenkin urheiluliikkeen mallistossa esillä oleminen on jopa tuon ikäisistä siistiä verrattuna lapsena mallina olemiseen joka julkaistavan lastenvaatemalliston mallina.

Tässähän on kyse siitä miten äiti haluaa olla esillä ja jopa lastensa kautta päästä piireihin ja saada ihailua. Pienet lapset kun eivät voi sanoa ei tai vaikka sanoisivat voi "myydä" heidän kasvonsa pientä lahjakortti vastaan yritykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi