Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että pariskunnat näyttävät usein samalta?

Vierailija
01.06.2022 |

Kasvonpiirteiltään siis. En tarkoita tässä vaatteita tai muuta mihin voi vaikuttaa, vaikka nekin ovat toki usein samantyylisiä. Juuri tänään ostosreissulla katsoin pariskuntia, moni olisi voinut olla veli ja sisko. Sen verran samoja piirteitä kasvoissa. Ja kun mietin miehiä keiden kanssa mulla on ollut sutinaa ja selvästi vetovoimaa, meilläkin on kasvonpiirteissä samaa. Kai se on joku tuttuus joka viehättää ja tuntuu kotoisalta? Ja tietty geenit sopii yhteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut, ja itsekin olen huomannut viehättyväni omannäköisistäni.  Aika vähän näitä on elämäni aikana tullut vastaan, kenties siksi, että olen melko epätyypillisen näköinen suomalainen.

Muistaakseni tästä on tehty jotain tutukimustakin, että ihminen alitajuisesti etsii itsensä näköistä kumppania. Se mikä minua tässä mietityttää on, mahtaako tuo toimia molemmilla sukupuolilla kuitenkaan ihan samalla tavalla. Ainakin lukuisia kertoja minua on yrittänyt mies, josta itselleni on tullut välitön hylkimisreaktio. Kun mietin näitä miehiä, he ovat olleet ulkoisesti todella eri paria kanssani.

Vierailija
2/2 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Kaikki pariskunnat, joita itse tunnen, ovat aivan erinäköä keskenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi