Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan uutta työtäni ja työkulttuuria

Vierailija
01.06.2022 |

Muita? Puritko työsuhteen koeajalla vai sinnittelitkö pidempään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnitellyt h e l v e t i s s ä.

Vierailija
2/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin yhdestä työpaikasta 2 kuukauden jälkeen. En katunut. Tein vielä niin, että ilmoitin että työsuhde päättyy tämän päivän jälkeen enkä jäänyt tuleen makamaan. Oli aika voittajaolo kun uskalsin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kun tajusin että en sovi duuniin

Ja löydin palkan jonne sovin

Vierailija
4/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähdin yhdestä työpaikasta 2 kuukauden jälkeen. En katunut. Tein vielä niin, että ilmoitin että työsuhde päättyy tämän päivän jälkeen enkä jäänyt tuleen makamaan. Oli aika voittajaolo kun uskalsin. 

Oliko sulla uusi työ jo odottamassa?

Vierailija
5/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoitteko pienempään palkkaan?

Vierailija
6/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä. ALoin hakemaan uutta työtä reilun kuukauden jälkeen. En ihan tyhjän päälle jäänyt siis

Vierailija
7/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tulla osaksi työkultuuria ja työtä. Se on ainoa mahdollisuus selviytyä.

Olla yhtä työn ja työväenkultuurin kanssa.

Vierailija
8/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena lopetin hommat Hesessä heti ensimmäisen päivän jälkeen. Ohjaus ja perehdytys molemmat minimaaliset, jätettiin lähes heti yksin hommiin. Asiakkailta vittuilua, koska olin liian hidas. Väärän kokoiset työkengät, liian pienet, olivatko 36. Vaatteet S kun olin M. Tunsin itteni pelleksi ja jo ekana päivänä kuulin kahden "työkaverin" räkättävään keskenään mun epäonnistumisia. Eivät viitsineet auttaa.

Jos tietää heti että ennemmin lopettaa ittensä kuin jää, kannattaa lähteä.

Vierailija
9/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä. ALoin hakemaan uutta työtä reilun kuukauden jälkeen. En ihan tyhjän päälle jäänyt siis

Oletko asiantuntija vai suorittamassa työssä? Miten uusi työnantaja suhtautui?

Vierailija
10/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ei

1,5 kk meni

Vierailija
11/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen työpaikka oli pelkkää vittuilu- ja syyttelypaskaa heti alusta lähtien. Aloitin etsimään uutta duunia ja puolen vuoden päästä tärppäsi. Ehdin olla pari viikkoa firman kirjoilla.

Vierailija
12/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen lähtenyt, nopeimmillaan viikoissa.

Vierailija
13/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko asiantuntija vai suorittamassa työssä? Miten uusi työnantaja suhtautui?

Asiantuntijatyössä olen. Uusi työnantaja suhtautui hyvin ymmärtäväisesti, koska aiemman työnantajan maine on hyvin tiedossa alalla. Muuton takia oli vähän pakkorako hakeutua sinne töihin ja toivoin että maine olisi ollut tuulesta temmattu, mutta eipä sitten ollutkaan. 

Vierailija
14/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt vietettäväksi työssä josta ei tykkää

Ja joskus se koulutusala on väärä jonka nuorena päätti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi