Vihaan uutta työtäni ja työkulttuuria
Muita? Puritko työsuhteen koeajalla vai sinnittelitkö pidempään?
Kommentit (14)
Mä lähdin yhdestä työpaikasta 2 kuukauden jälkeen. En katunut. Tein vielä niin, että ilmoitin että työsuhde päättyy tämän päivän jälkeen enkä jäänyt tuleen makamaan. Oli aika voittajaolo kun uskalsin.
Lähdin kun tajusin että en sovi duuniin
Ja löydin palkan jonne sovin
Vierailija kirjoitti:
Mä lähdin yhdestä työpaikasta 2 kuukauden jälkeen. En katunut. Tein vielä niin, että ilmoitin että työsuhde päättyy tämän päivän jälkeen enkä jäänyt tuleen makamaan. Oli aika voittajaolo kun uskalsin.
Oliko sulla uusi työ jo odottamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä. ALoin hakemaan uutta työtä reilun kuukauden jälkeen. En ihan tyhjän päälle jäänyt siis
Kannattaa tulla osaksi työkultuuria ja työtä. Se on ainoa mahdollisuus selviytyä.
Olla yhtä työn ja työväenkultuurin kanssa.
Nuorena lopetin hommat Hesessä heti ensimmäisen päivän jälkeen. Ohjaus ja perehdytys molemmat minimaaliset, jätettiin lähes heti yksin hommiin. Asiakkailta vittuilua, koska olin liian hidas. Väärän kokoiset työkengät, liian pienet, olivatko 36. Vaatteet S kun olin M. Tunsin itteni pelleksi ja jo ekana päivänä kuulin kahden "työkaverin" räkättävään keskenään mun epäonnistumisia. Eivät viitsineet auttaa.
Jos tietää heti että ennemmin lopettaa ittensä kuin jää, kannattaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä. ALoin hakemaan uutta työtä reilun kuukauden jälkeen. En ihan tyhjän päälle jäänyt siis
Oletko asiantuntija vai suorittamassa työssä? Miten uusi työnantaja suhtautui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ei
1,5 kk meni
Edellinen työpaikka oli pelkkää vittuilu- ja syyttelypaskaa heti alusta lähtien. Aloitin etsimään uutta duunia ja puolen vuoden päästä tärppäsi. Ehdin olla pari viikkoa firman kirjoilla.
Joo, olen lähtenyt, nopeimmillaan viikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko asiantuntija vai suorittamassa työssä? Miten uusi työnantaja suhtautui?
Asiantuntijatyössä olen. Uusi työnantaja suhtautui hyvin ymmärtäväisesti, koska aiemman työnantajan maine on hyvin tiedossa alalla. Muuton takia oli vähän pakkorako hakeutua sinne töihin ja toivoin että maine olisi ollut tuulesta temmattu, mutta eipä sitten ollutkaan.
Elämä on liian lyhyt vietettäväksi työssä josta ei tykkää
Ja joskus se koulutusala on väärä jonka nuorena päätti
Sinnitellyt h e l v e t i s s ä.