missä parhaat vaunuvalikoimat pääkaupunkiseudulla?
Hei, mihin kauppoihin mielestänne kannattaa lähteä tutustumaan vaunutarjontaan pääkaupunkiseudulla?
Emme ole vielä yhtään tutustuneet eri malleihin ja niiden ominaisuuksiin. Onnistuisimmeko sivistämään itseämme käymällä esim. 1-3 isossa lastentarvikekaupassa?
Itse olen vuodelevossa, mutta jonain päivänä ehkä uskallan miehen kanssa vaunukauppaan, otan itse hyvän asennon ja mies saa tutustua vaunuihin ja testailla niitä.
Kiitos vinkeistä,
t. Heini
Kommentit (2)
Kiitos Mrs H!
Suuntaamme siis Varistoon, mutta ennen sitä teen " kotiläksyt" . Eihän mulla nyt olekaan muuta kuin aikaa surffata netissä ;-)
Olet varmaan oikeassa että ensin kannattaa miettiä niitä tarvitsemiaan ominaisuuksia. Varsinkin nyt kun en jaksa/saa olla pitkään pystyssä.
t. Heini
Vantaan varisto/petikko lienee oikea osoite. Siellä on monta liikettä pienen etäisyyden päässä toisistaan.
Jos vähällä liikkumisella liikkumisella tarvitsee selvitä, niin suosittelisin kuitenkin, että katsoisit netistä lastenturvan,lastentarvikkeen, vauvatalo johannan ja suomen lastenvaunutukun sivut.
Katsoisit eri merkit ja niiden mallistot läpi. Varmaan löytyy linkkejä valmistajien sivuille. Tee listaa niistä ominaisuuksista, joita tarvitset ja haluat ja mieti, mitä haluat kysyä myyjiltä. Jos vaikka katsot eri merkeiltä pari eniten miellyttää mallia ja kysyt sitten myyjältä niiden erovaisuuksista, heikkouksista , vahvuuksista...Sulla menee hirveesti aikaa ja energiaa, jos siellä kaupassa vasta alat miettiä noita asioita.