Minua kuusi vuotta nuorempi sisko naljailee ulkonäöstäni ja monesta muusta asiasta
Alkaa todella ärsyttää! Jos hän ei sano jotakin silmäpusseistani, niin sitten näkee päässäni harmaita hiuksia tai naamassa ryppyjä.
Meidän talostamme naureskeli, että heillä on neliöitä muutama enemmän kuin meillä, ja tilaa enemmän koska heillä yksi lapsi ja meillä kolme. Kommentoi että olisi laittanut kaksoset samaan huoneeseen, koska "kellä ei muka ole vierashuonetta?"
Nyt kaiken kruunasi se, kuinka sisko oli hoksannut saaneensa ensimmäisen lapsensa saman ikäisenä kuin minä nuorimmaisen lapseni. Hänelle tuli tarve selittää, että nykyaikana pariutuminen on paljon vaativampaa, toisin kuin silloin kun minä tapasin mieheni. Silloin kuulemma miehille helpommin kelpasi kuka vain.
Onko teillä muilla sisarusten kanssa tällaista?
Kommentit (4)
Itse otin eron rakkaasta siskosta,koska aina teen kaikki väärin. Emme ole nähneet kohta kahteen vuoteen. Ensin se koronavöyhötys, ja nyt kaikki muu. IKävä mutta ei ole vaihtoehtoa.
Asiaan kuuluu että siskoni on aika vetämätön ja itse ahkera työläinen ja tyytyväinen elämääni.
Etäisyyttä! Katso että sinulle ei sovi mikään tapaaminen. Ja kun sitten alkaa kysellä (ja varmasti alkaa) niin sanot että et halua olla tekemisissä mollaajien ja haukkujien kanssa, vaan että ilman siskoasi elämäsi on selvästi helpompaa!
Eiköhän se siitä!
Sano hänelle, ettet pidä hänen tyylistään puhua naljaillen. Anna hänelle silti vielä tilaisuuksia parantaa tapansa.
Jotain lapsuudesta kumpuavaahan skismaa tuo on. Sisarkateutta.
Joko oikeasti naljailee tai olet taipuvainen kääntämään toteamuksetkin loukkauksiksi.
Puhukaa aiheesta, ei ruohon muu auta.