Oliks ne divertikkeli
Vasemmalla puolella alavatsalla?
Kauhee jomotus useiden päivien ajan, suolikaasun ja massan kulku pahentaa.
Onks tukos?
Kommentit (7)
No, joskus sain ab-kuurin divertikuloosiin vaikka kipupaikka oikealla puolella.
Auttoi kyllä.
Suoli alkaa varmaan kyllästyä yksipuoliseen ravintoon... Leikkele ja kananmuna voileipiin, täytyy kai vaihtaa päällysteet. Köyhää ei kukaan sääli.
Vierailija kirjoitti:
Suoli alkaa varmaan kyllästyä yksipuoliseen ravintoon... Leikkele ja kananmuna voileipiin, täytyy kai vaihtaa päällysteet. Köyhää ei kukaan sääli.
Oot kai ne kananmunat kuorinut ennen syömistä?
Joo, siltä kuulostaa. Mittaa nyt kuumetta ja jos lämpö lähtee nousuun, niin mene päivystykseen. Viheliäinen vaiva, minulle tuli ihan puskista eka tulehdus, jouduin sen takia muutamaksi päiväksi ab-tippaan osastolle. Puolen vuoden sisään tuli monta tulehdusta, mutta sitten leikattiin pala paksusuolta pois ja sinne onneksi jäi tulehdukset.
Sukulaisnainen melkein kuoli puhjenneisiin divertikkeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siltä kuulostaa. Mittaa nyt kuumetta ja jos lämpö lähtee nousuun, niin mene päivystykseen. Viheliäinen vaiva, minulle tuli ihan puskista eka tulehdus, jouduin sen takia muutamaksi päiväksi ab-tippaan osastolle. Puolen vuoden sisään tuli monta tulehdusta, mutta sitten leikattiin pala paksusuolta pois ja sinne onneksi jäi tulehdukset.
Mun miehellä oli sama juttu, suolta pois vaan. Eipähän ole ollut tulehduksia sen jälkeen.
Mee ny lääkäriin, diverikkeleistä Meikkuun joutunut.