fanien suosikkiruoka jääkiekon MM-kisoissa oli Friends & Brgrsin areenahampurilainen. Niitä myytiin peräti 26 000 kappaletta. Vegetuotteita, jotka ovat kovasti pinnalla ravintolatrendissä, myytiin yhteensä 17 kappaletta kisojen aikana.
Kommentit (10)
No kertoo siitä miten polarisoitunut porukka lätkäfanit ovat. Kyllähän vege-tuotteita myydään muuten ihan eri suhteella kuin tuo.
Lätkä on pitkälti persujen juttu. Joten ei yllätä.
Neki makso varmaan 20 euroa ja jotku makso Suomi-Iso-Britannia alkusarjapelin lipusta 200 euroa
Lätkäkatsomoissa istuu siis lähinnä makkaraa mussuttavaa junttikansaa. Mutta sehän tiedettiin jo ennalta.
Niin tuo kertoo aika hyvin millainen porukka lätkää katsoo. Samat jotka mättää lidlissä ostoskärryn täyteen grillilihaa ja halpaa kaljaa. Ja sitten voiton jälkeen ryypätään ja rikotaan paikkoja.
Tuossa olisi ollut hyvä avata myös hinnoittelua ja mitä se vegeruoka oli.
Jos tuo hamppariateria oli hallin edullisin (vaikka 10e) ja halvimmat vegeannokset 18e niin hinta saattoi monella rahata sen pois.
Samoin moni vege voi ottaa pelkät ranskalaiset tmv. mitä ei mielletä (ja tuskin tilastoidaankaan) ns. kasvisruuaksi vaikka sitä onkin.
Ja myös vegeruuan sisältö vaikuttaa, itse olen sekasyöjä mutta syön pääosin kasvisruokaa. En kuitenkaan pidä "lihankorvikkeista". Eli jos vaihtoehtona on vaikka falafelit tai punajuuripihvit tmv. otan mielellään. Mutta esim. seitanista tehdyt vegesiivet oli jotain ihan kamalaa, harmityi etten ottanut hampurilaista tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi ollut hyvä avata myös hinnoittelua ja mitä se vegeruoka oli.
Jos tuo hamppariateria oli hallin edullisin (vaikka 10e) ja halvimmat vegeannokset 18e niin hinta saattoi monella rahata sen pois.
Samoin moni vege voi ottaa pelkät ranskalaiset tmv. mitä ei mielletä (ja tuskin tilastoidaankaan) ns. kasvisruuaksi vaikka sitä onkin.
Ja myös vegeruuan sisältö vaikuttaa, itse olen sekasyöjä mutta syön pääosin kasvisruokaa. En kuitenkaan pidä "lihankorvikkeista". Eli jos vaihtoehtona on vaikka falafelit tai punajuuripihvit tmv. otan mielellään. Mutta esim. seitanista tehdyt vegesiivet oli jotain ihan kamalaa, harmityi etten ottanut hampurilaista tmv.
Mikäli ihminen syö normaalistikin lihaa, kuten näissä tapauksissa on käynyt, niin hän ei vegehampurilaista tilaa vaan oikean hampurilaisen. Hinnalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Jos ihminen syö kasvisruokaa, hän voi ostaa myös ne ranskalaiset mitä tuskin luokitellaan kasvisruuaksi, kuten vegehampurilainen.
Ei pidä yrittää liian erikoista, se on usein juuri se ongelma. Voi tehdä ihan tavallista ruokaa kasviksista.
Mitä tuo noiden vegeannos mahtoi sisältää? Kuinka hyvin pidettiin esillä, saiko sitä joka kellonaikaan ja joka kojulta?
Ainakin jotkut valittivat, että ne kojut, joissa vegeannoksia oli myytävänä, olivat enimmäkseen kiinni.
Vegetuotteet valtaavat pikkuhiljaa alaa