Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteishaku 2022 varasijat

Vierailija
31.05.2022 |

Millä varasijalla te kevään 2022 yhteishakuun osallistuneet olette?

Oletko ensikertalainen, amk vai yliopisto ja uskotko että sulla on mahdollisuus päästä varasijalta kouluun?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on jo valinnat tehty, amiksessa vai?

Vierailija
2/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todistusvalinnat on tullut molemmista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki todistusvalinnan tulokset on jo julkaistu.

Vierailija
4/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistusvalinnan tulokset amkin ja yliopiston suhteen on jo tullut.

Vierailija
5/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amisten? Hain jatkuvassa haussa mutta mitään ei oo kuulunu. Olen siis aikuinen ja yo-pohja ja aiempi ammattitutkinto löytyy.

Kai ne ilmoittaa myös niille joita ei valita?

Vierailija
6/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko amisten? Hain jatkuvassa haussa mutta mitään ei oo kuulunu. Olen siis aikuinen ja yo-pohja ja aiempi ammattitutkinto löytyy.

Ei ilmoiteta erikseen, tai ainakaan jos yhteishaun kautta haet. En erillishausta tiedä. Mutta kaikki pitäisi löytyä opintopolusta ja yleensä koulujen sivuilla on kattavasti tietoa. Miten tämä voi olla joillekin näin vaikeaa?

Vierailija
7/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kauppikseen varasijalla 6, jännittää. En kerro mihin kauppikseen😉

Joku voi vielä arvata, että käyn palstalla.

Vierailija
8/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmoiteta erikseen, tai ainakaan jos yhteishaun kautta haet. En erillishausta tiedä. Mutta kaikki pitäisi löytyä opintopolusta ja yleensä koulujen sivuilla on kattavasti tietoa. Miten tämä voi olla joillekin näin vaikeaa?

Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää että vaikka tulokset on julkaistu niin paikkojen vastaanotto on kesken ja varasijat liikkuvat

Vierailija
9/16 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Turun yliopistoo varasijalla 3, ei oo hakupaineala

Vierailija
10/16 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pisterajat nähtävissä? Liikkuvatko varasijat vielä ennen pääsykokeiden tuloksien julkistamista?

Vierailija
11/16 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoissa ja amkeissa todistusvalinta on tehty. Tekniikan alalla 80% paikoista on jaettu.

Vierailija
12/16 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoissa ja amkeissa todistusvalinta on tehty. Tekniikan alalla 80% paikoista on jaettu.

Jaettu joo alustavasti, mutta muuttuvat vielä moneen kertaan. Eikö mene niin, että vain ykköskohteen paikan voi ottaa vastaan?

Vierailija
13/16 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaettu joo alustavasti, mutta muuttuvat vielä moneen kertaan. Eikö mene niin, että vain ykköskohteen paikan voi ottaa vastaan?

Siis tässä vaiheessa

Vierailija
14/16 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä vaiheessa

Juuri näin. Tässä vaiheessa voi paikan ottaa vastaan ne, jotka ovat saaneet sen ykköshakukohteestaan. Muiden täytyy odottaa siihen saakka, että koko yhteisvalinnan tulokset valmistuu tai itse on tullut hylätyksi ylemmistä hakukohteistaan.

Vierailija
15/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain VAMKiin oikeushallinnon tradenomiksi. Jäin alustavasti varasijalle 13, mutta tänä aamuna olin sijalla 4. Mulla on vanhanmallinen yo-tutkinto alla, joten saan vain 4 aineesta pisteitä, koska vanhaa reaalia ei lasketa. Pisteitä mulla 123. Pääsin Lapin AMK:uun tradenomin verkko-opintoihin (hakutoive 4), mutta en ota sitä vastaan, vaikka en muualle pääsisi. 

Ja joo, olen ensikertalainen. Mitä luulette, onko mahiksia tuonne ykköstoiveeseen?

Vierailija
16/16 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon varasija 6 Turkuun. Alaa en kerro, mutta on seilannut tän todistusvalinta ajan 6-->7 ja 7-->6. Alkaa olee epätoivoinen olo, vaikka on mulla silti on B ja C suunnitelma. Harmittaa silti, koska 5kk tein pääsykokeiden eteen ja luin urakalla. Kävin pääykokeessa, mut tuskin tuun sitä kautta pääsemään.

Tuntuu, että oon jumissa kun ei voi oikeen omaa asuntoakaan hakea tai mitään. Haluaisin kuitenkin jo muuttaa omilleni ilman että "muutin vaan, ku halusin". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi