Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla vaan kaveri miehen kanssa josta on kiinnostunut?

Vierailija
31.05.2022 |

Vai onnistuuko?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä miehellä kumppania tai onko hän kiinnostunut sinusta?

Vierailija
2/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät asperiinia polvien valissä kun kaveraatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Tai pystyisin, mutta ei se mukavaa olisi. Parempi ettei ole missään tekemisissä.

Vierailija
4/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Tai pystyisin, mutta ei se mukavaa olisi. Parempi ettei ole missään tekemisissä.

Tämän vuoksi ei ole kavereita.

Vierailija
5/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama "ongelma". Toivoisin vähän läheisempää suhdetta, mutta näköjään kaverisuhteelle jään. Toistaiseksi onnistunut, mutta ajoittain mulle tulee melkoisia kiukkuoikkupuuskia, kun toivoisin enemmän huomiota kuin toinen pystyy antamaan. Myöhemmin häpeän itseäni ja käytöstäni. Onneksi kaveri on ymmärtäväinen..

Vierailija
6/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä treffeille. Jos hän ei suostu niin jatka matkaasi.

Vierailija
7/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä miehellä kumppania tai onko hän kiinnostunut sinusta?

Ei ole kumppania. Toivoisin että olisi kiinnostunut mutta taitaa viihtyä seurassani vaan kaveripohjalta. Itse vaikea kohdata kun tekisi mieli hyökätä kimppuun. Äh näyttääpä tyhmältä kirjoitettuna 😬

Vierailija
8/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siittä. kirjoitti:

Pidät asperiinia polvien valissä kun kaveraatte.

Aijai, ei ole kun buranaa 🤔

Vierailija
9/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain kaverillisia tekoja. Et päihdy pahemmin hänen seurassaan, jotta et mene överiksi teoissa. Ihan helposti onnistuu. 

Vierailija
10/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä häntä treffeille. Jos hän ei suostu niin jatka matkaasi.

Just näin. Ole rohkea ja kerro tunteistasi miehelle, jos tulee pakit niin pääset nopeammin yli.

Vierailija
11/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se alkuhuumaa pidemmälle kestä, olitte parittelusuhteessa tai ette.

Vierailija
12/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten naiset ihmettelevät miksi mies ei ole vain kaveri kun naiset ei itsekkään siihen pysty jos on tunteita mukana

Vierailija
13/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten naiset ihmettelevät miksi mies ei ole vain kaveri kun naiset ei itsekkään siihen pysty jos on tunteita mukana

Miten niin ihmettelevät? Enemmän ihmettelisin jos mies haluaisi hengata kaverina vielä sen jälkeen, kun on selvinnyt etten ole kiinnostunut hänestä. En kyllä haluaisi itsekään olla kaverisuhteessa, jossa tiedän toisen haluavan enemmän.

Vierailija
14/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyseessä vain kaveri, voit ihan hyvin harventaa tapaamisia tai lopettaa kokonaan. Hankalampaa se on silloin, jos olette vaikka työkavereita tai jopa esimies-alais-suhteessa.

Vierailija
15/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujui niin kauan kunnes mies löysi naisystävän. En pystynyt olemaan neutraali enää.

Vierailija
16/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kyseessä vain kaveri, voit ihan hyvin harventaa tapaamisia tai lopettaa kokonaan. Hankalampaa se on silloin, jos olette vaikka työkavereita tai jopa esimies-alais-suhteessa.

Näin on, itse olin esimiehenä (naisena) ihastunut alaiseeni, ja oli hankalaa. Työpaikan vaihto helpotti tilannetta, ja nyt ihmissuhteemme jatkuu ilman työn aiheuttamaa ikävää asetelmaa ja työkavereiden kyttäystä.

Vierailija
17/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu, kun muistuttaa välillä itselleen, että kyseessä vain kaveruus. Ajan myötä ne muut tunteet laantuu mut kaveruus jää. Ei hyviä tyyppejä kannata jättää pois kaveripiiristä vain siksi, että joskus iskee hetkellinen ihastus. Ihastukset menevät aina ohi! Jos olet varma, että kiinnostunut vain kaverina, niin jatka kaverina äläkä turhaan sekoita pakkaa tunteita avaamalla.

Vierailija
18/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihana komea mies ystävänä.  Olimme puhuneet että olemme ystäviä. Hän oli ja on todella hyvännäköinen ja todella ihana. Hän oli auttavainen ja todella hyvää seuraa. MUTTA... en tiennyt hänen tunteistaan koska hän ei puhunut niistä mitään eikä tehnyt juuri aloitteita minun puoleeni. Minä yleensä ehdotin näkemistä. 

No, hänellä oli todella ihana velikin, todella ihana ja todella hyvännäköinen. Ja tämä velikin oli hyvä ystäväni, vietimme aikaa kolmistaankin ja minä myös näin kumpaakin erikseen. En tiennyt että tällä veljelläkin oli tunteita minua kohtaan. Mutta hän teki monta aloitetta minun puoleeni ja lopulta kertoi tunteistaan. 

Miten tällaista voi tapahtua? Kun toinen veli sai tietää että olimme alkaneet seurustella, hän meni sillä sekunnilla täysin pois tolaltaan. Siis todella kirjaimellisesti, hän käyttäytyi aivan mielipuolisesti. Hän teki kaikkensa estääkseen sen että enää näemme toisiamme veljen kanssa. Kyseessä oli primääri mustasukkaisuusreaktio. Silloin tajusin että hänkin oli rakastunut minuun. Sitten todella omituiset tapahtumat ja väärinkäsitykset johtivat siihen että menetin molemmat-ainakin toistaiseksi. 

Ilmeisesti jos nainen ja mies ovat ystäviä, toinen rakastuu toiseen tai molemmat... On todella huono lähtökohta että veljekset ovat kilpakosijoita. Mutta meidän piti olla vain ystäviä, en oikeasti uskonut että minulla olisi mitään mahdollisuuksia .kummankaan suhteen. Siinä mielessä olen todella lapsellisen imarreltu siitä, että minulla olisi ollut mahdollisuuksia kumpaankin. Mutta tunteeni sitä veljeä kohtaan jonka kanssa seurustelin eivät ole muuttuneet yhtään, rakastan ja kaipaan häntä joka päivä. Kaipaan myös toista veljeä, hän oli myös läheinen ystäväni ja todella tärkeä ihminen. Elämä voi olla ihan hullua joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme