Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies haluaa lapsen mutta minä en

Vierailija
31.05.2022 |

Mies tuntuu hyvin lisääntymishaluiselta. Pitäisikö minun siis kertoa hänelle vakaumuksestani seuraavilla treffeillä vai odottaa, kiinnostuuko hän ensin syvemmin?
Edellinen parisuhde päättyi lapsikiistan takia koska mies oletti minun olevan synnytyskone. Lapsen hankkiminen ei tunnu minusta hyvältä ajatukselta. Olen feministi, enkä pysty omaksumaan pullantuoksuisen kotiäidin roolia.
-Gustaf

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on odottaa syvempää kiinnostusta, kun yhteistä tulevaisuutta ei ole kuitenkaan?

Vierailija
2/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle vela on täysi mysteeri, kun ovat niin harvinaisia. 

Vain viidesosa naisista jää lapsettomiksi ja siihen on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelmä keskeinen käsite Habermasin teoriassa, jonka mukaan järkeilyn kautta voidaan saavuttaa yksimielisyys poliittisissa ja moraalisissa kysymyksissä.

Vierailija
4/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, onko täällä lihavuusleikattuja? Ympärileikattuja? Tai ihan sama!

Vierailija
5/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo. 0/5

Vierailija
6/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa heti, varsinkin jos tiedät että mies haluaa lapsen. Kun asiat pitkittyvät ne mutkistuvat, helpompi lopettaa alkuunsa kuin sitten myöhemmin itkeä ja lopettaa. Lapsen hankkiminen on niin suuri asia ettei kannata yrittää muuttaa toisen mieltä oman tahdon mukaiseksi, sitä katuu kumpikin myöhemmin.

Vierailija
7/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle vela on täysi mysteeri, kun ovat niin harvinaisia. 

Vain viidesosa naisista jää lapsettomiksi ja siihen on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat.

Tämä on totta. Nainen joka ei halua lapsia on monen miehen mielestä nainen joka totta kai haluaa lapsia myöhemmin, mutta puhuu jostain syystä puuta heinää.

"En tajunnut ettet sä OIKEASTI halua lapsia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi