Tapailemani mies haluaa lapsen mutta minä en
Mies tuntuu hyvin lisääntymishaluiselta. Pitäisikö minun siis kertoa hänelle vakaumuksestani seuraavilla treffeillä vai odottaa, kiinnostuuko hän ensin syvemmin?
Edellinen parisuhde päättyi lapsikiistan takia koska mies oletti minun olevan synnytyskone. Lapsen hankkiminen ei tunnu minusta hyvältä ajatukselta. Olen feministi, enkä pysty omaksumaan pullantuoksuisen kotiäidin roolia.
-Gustaf
Kommentit (7)
Monelle miehelle vela on täysi mysteeri, kun ovat niin harvinaisia.
Vain viidesosa naisista jää lapsettomiksi ja siihen on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat.
Määritelmä keskeinen käsite Habermasin teoriassa, jonka mukaan järkeilyn kautta voidaan saavuttaa yksimielisyys poliittisissa ja moraalisissa kysymyksissä.
Miten on, onko täällä lihavuusleikattuja? Ympärileikattuja? Tai ihan sama!
Kannattaa kertoa heti, varsinkin jos tiedät että mies haluaa lapsen. Kun asiat pitkittyvät ne mutkistuvat, helpompi lopettaa alkuunsa kuin sitten myöhemmin itkeä ja lopettaa. Lapsen hankkiminen on niin suuri asia ettei kannata yrittää muuttaa toisen mieltä oman tahdon mukaiseksi, sitä katuu kumpikin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle vela on täysi mysteeri, kun ovat niin harvinaisia.
Vain viidesosa naisista jää lapsettomiksi ja siihen on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat.
Tämä on totta. Nainen joka ei halua lapsia on monen miehen mielestä nainen joka totta kai haluaa lapsia myöhemmin, mutta puhuu jostain syystä puuta heinää.
"En tajunnut ettet sä OIKEASTI halua lapsia".
Mitä järkeä on odottaa syvempää kiinnostusta, kun yhteistä tulevaisuutta ei ole kuitenkaan?