Kotipizza nostanut hintojaan
Kaikkien pizzojen hinnat noussu 1 eurolla. Monsteri nyt 15,9 euroa, vähän siinä ja siinä, raaskiiko enää ostaa ollenkaan.
Kommentit (30)
2023 kesä, monster on 16,5 euroa!!
Vierailija kirjoitti:
2023 kesä, monster on 16,5 euroa!!
Mene töihin niin ei tarvi valittaa hinnoista!
Eilen just ostin kaksi pitsaa Kotipizzasta. Oli oikein mainio se uusi gyroskanapitsa. Erittäin mukavan makuinen.
En IKINÄ osta tästä firmasta mitään!!!!
Juuri söin eilen Kotipizzaa. Ei ollu kallista kun mies maksoi. :)
Kotipizzan dynaaminen kuljetus on huijausta.....keskellä viikkoa kuljetusaika 20min hinta 2,90€..viilonloppuna kukjetusaika 20min hinta 7,90€....
Vierailija kirjoitti:
Oletteko syönyt Dennisin pizzoja? Nyt on Prismassa alennuksessa alle vitosen ja on ihan yhtä hyvää kuin kotipizzan lätyt.
Taikut tekee ksenkeltaisilla käsillään ne Denniksen pizzat. En suosittelisi. Eräs kaarinalainen heistä on se marjanpoimija, joka poltti nuotiossa koiran.
Ala-arvoisen palvelun takia pyysin yli vuosi sitten poistamaan heidän järjestelmästään kaikki minun henkilötiedot ja "Kotijoukot" asiakkuuden. Mulle suoraan valehdeltiin, että tiedot on muka poistettu. Sain heidät valheesta kiinni ja otin yhteyttä Tietosuojavaltuutetun toimistoon. Sieltä onneksi tuli minulle kirje, että asia käsittelyssä ja Huijaripizzaan otettu yhteyttä heidän suunnasta. Olisin liittänyt näyttökuvan kirjeestä tähän, mikäli olisi mahdollista. Juuri tämä on yksi monista syistä miksi boikotoin koko mestaa nykyään, aavistukseni oli täysin oikea kun päätin huonon palvelun jälkeen irtisanoa "Kotijoukot" asiakkuuteni ja olla käyttämättä kyseisen firman "palveluita" enää ikinä.
Ei väliä minulle, ostan mieluummin pakastepitsaa. Parempaa ja halvempaa kuin nuo kuivat kotipizzan lätyt.