Kotipizza nostanut hintojaan
Kaikkien pizzojen hinnat noussu 1 eurolla. Monsteri nyt 15,9 euroa, vähän siinä ja siinä, raaskiiko enää ostaa ollenkaan.
Kommentit (30)
Eikö ne ole nousseet jo kauan sitten? Ei kyllä tule tilattua muulloin kun silloin kun satun saamaan nettikyselyistä lahjakortin :D ihan hyvää pizzaa, mutta ei mielestäni hintansa arvoista.
Kotipizza on ollut hintojen takia boikotissa jo vuosia,
Syksyllä liiton miehet nostaa onneksi meirän palkkoja useamman pitsan verran.
Talletussäästäjät ollaan näköjään laittamassa maksajiksi.
Myös McDonald:issa hinnat nousseet. Poikamme sanoi että euron juusto maksaa nykyisin 1,50e!!
Pitääkö tänne ilmottaa aina kun jokin liike on nostanut hintoja ja pitääkö ne kaikki laittaa boikottiin?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tänne ilmottaa aina kun jokin liike on nostanut hintoja ja pitääkö ne kaikki laittaa boikottiin?
Saat ihan itse päättää ilmoitatko ja laitatko boikottiin.
Lisäksi kallis kuljetusmaksu, muka dynaaminen hinnoittelu. Aina kun katsonut niin vähintään 8,90.
Onko kotipizzan lätyn koko pienentynyt vai kuvittelenko vain?
Etkö lue uutisia? Kaikki kallistuu.
Ala tekemään pitsasi itse, jos ei ole varaa ostaa valmista.
Tai syö vielä halvemmin, tee puuroja, keittoja, sesonkiruokia juureksista, kerää marjoja ja sieniä, viljele itse.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kallis kuljetusmaksu, muka dynaaminen hinnoittelu. Aina kun katsonut niin vähintään 8,90.
Oho, onpa teillä kallis. Meillä maksimi on 6.9e (aivan liikaa) ja dynaamisella ollaan saatu 1.9e.
Ei ole näköjään rahasta vielä oikeasti puutetta, kun pitsalättyjä on varaa syödä.
No miksi ostaa muualta pitsoja, kun pakastepizza by rainbow = 2e?
On se vaan tyhmää maksaa liikaa.
Oletteko syönyt Dennisin pizzoja? Nyt on Prismassa alennuksessa alle vitosen ja on ihan yhtä hyvää kuin kotipizzan lätyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ihan itse päättää ilmoitatko ja laitatko boikottiin.
Ja ap näytti esimerkkiä. Jos laittaa jokaisen hintoja nostaneen boikottiin, ei voi enää ostaa mitään. Siksi tää aloitus on typerä.
Inflaatio on prseestä! Etenkin kun palkat eivät nouse yhtä paljoa ainakaan perusduunarilla = stagflaatio.
Elintaso laskee valitettavasti koko ajan!