Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaanottaisitko tällaisen työpaikan?

Vierailija
31.05.2022 |

Kävin viime kuussa työhaastattelussa, jossa oli mukavan oloiset omistajat ja työtehtävät olisi olleet just täydelliset, monipuoliset. Harmillisesti jäin valinnassa kakkoseksi. Vieläkin harmittaa. Paras työpaikka missä olen käynyt haastattelussa ikinä. Kävin eilen uudessa työhaastattelussa, jossa omistajatahosta toinen oli ok, mutta toinen oli todella tympeän oloinen, näkyi naamasta että joku asia otti päähän ja paljon. Ei ole ikinä tullut sellaista oloa työhaastattelussa, kuin minua melkein vihattaisiin. Tuntui että se tympeys kohdistui minuun. Tuskin saan paikkaa ja toivottavasti en saa. Se oli huonoin työpaikka, missä olen käynyt haastattelussa. Mutta mietin, että jos saisin paikan, niin en voisi mennä sinne minkään muun takia kuin palkan. Minun on pakko löytää työpaikka tai muuten joudun taloudelliseen katastrofiin. Mitä tekisit tilanteessani? Ottaisitko työpaikan, josta tiedät jo haastatteluvaiheessa ettet tule viihtymään yhtään? Mutta samaan aikaan rahat on loppu ja perhe pitää elättää. Mitä tekisit?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? siivoja? Autokuski?Postin lajitelija? Muttofirman muutomiehen apulainen?Kaupan ala maito hyllyjen täyttäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat työn vastaan, jos saat paikan. Varmistat toimeentulon ja jatkat työpaikan hakua.

Vierailija
4/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ pelastaa taloudellisilta vaikeuksilta niin otat sen, mutta jatkat siinä samalla myös muiden töiden hakemista. 

Vierailija
5/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisin paikan, koska en halua olla p.a.. Tällä perusteella olen ennen nykyistä työpaikkaa jaksanut paskaduunissa.

Vierailija
6/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat työn vastaan, jos saat paikan. Varmistat toimeentulon ja jatkat työpaikan hakua.

Näin. Paremman työpaikan löytäminen voi olla helpompaa työssäkäyvänä kuin työttömänä.

Vierailija
7/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Paremman työpaikan löytäminen voi olla helpompaa työssäkäyvänä kuin työttömänä.

Olen työssä tällä hetkellä osa-aikaisesti. Ap

Vierailija
8/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä on voinut harmittaa ihan joku muu. Olla vaikka ihan hirveät säryt jostain.

Jos on pakko saada rahaa, otat paikan ja katsot miten menee. Jos ei ole hyvä paikka, haet jatkuvasti uutta.

Osa-aikaista ei oikein lasketa.

Vierailija
9/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntä on voinut harmittaa ihan joku muu. Olla vaikka ihan hirveät säryt jostain.

Jos on pakko saada rahaa, otat paikan ja katsot miten menee. Jos ei ole hyvä paikka, haet jatkuvasti uutta.

Osa-aikaista ei oikein lasketa.

Totta tämäkin. Mutta en ole ikinä kohdannut sellaista ihmistä ja olen kuitenkin aina työskennellyt ihmisten parissa. Olin niin hölmistynyt ja hyvä etten minä pyytänyt anteeksi hänen huonotuulisuuttaan. Ap

Vierailija
10/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin kysynyt jotain tyyliin "Onko vielä jokin asia, mikä minussa mietityttää teitä?" "Mitä luulette, sopisiko puheliaisuuteni / rauhallisuuteni teidän tiimiin?" Olisin siis pyrkinyt saamaan jotakin suuntaa-antavaa reaktiota irti.

Nimittäin sun intuitio saattaa hyvin osua oikeaan. Mutta jos olet kerta p.a. niin minkäs teet. Pidä haku päällä, mene "hammaslääkäriin" jos kutsu muualle haastikseen tulee.

Vierailija
11/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sain sen paikan... En ole kyllä ikinä ollut masentunut työpaikan saamisesta... Vastaanotin työn ja katson mitä se tuo tullessaan. Toivottavasti ennakko kökkö fiilis muuttuu paremmaksi. Jotenkin aavistin että tietysti pääsen sellaiseen paikkaan, jossa on joku "vika". Ap

Vierailija
12/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa sieltä täysaikaista paikkaa? Miksi talouskatastrofi uhkaa silti?

Mä en ottanut kerran paikkaa vastaan firmasta, jossa palkka olisi ollut ihan älytön ja firman lentokone käytössä ja kaikkea ihan överiä, koska tj oli täysi mulkku 😅 Toki olin ihan hyväpalkkaisessa duunissa silloin toisaalla.

Vierailija
13/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, sain sen paikan... En ole kyllä ikinä ollut masentunut työpaikan saamisesta... Vastaanotin työn ja katson mitä se tuo tullessaan. Toivottavasti ennakko kökkö fiilis muuttuu paremmaksi. Jotenkin aavistin että tietysti pääsen sellaiseen paikkaan, jossa on joku "vika". Ap

Onnea työpaikasta! Katso nyt rauhassa mitä tuleman pitää, voihan se ollakin ihan okei. Jos ei ole, niin koeajan puitteissa voit kalppia vaikka saman tien, tai jatkaa työnhakua työn ohessa.

Vierailija
14/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä voi tietää, inhosiko hän sinua vai oliko hänellä muuten vaan huono päivä. Tai ehkä hänellä on luonnostaan tympeäilmeinen naama ja töksähtelevä kommunikaatiotyyli. Ei kannata tehdä tuollaisia johtopäätöksiä ilman faktaa tukenasi, kaikki aavistelusi ovat vain omaa tulkintaasi mikä perustuu omiin kokemuksiisi.

Vierailija
15/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa sieltä täysaikaista paikkaa? Miksi talouskatastrofi uhkaa silti?

Mä en ottanut kerran paikkaa vastaan firmasta, jossa palkka olisi ollut ihan älytön ja firman lentokone käytössä ja kaikkea ihan överiä, koska tj oli täysi mulkku 😅 Toki olin ihan hyväpalkkaisessa duunissa silloin toisaalla.

Toiminta loppuu kohta, ei ole mahdollisuutta saada kokoaikaista. Ap

Vierailija
16/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinua ei valittu niin turha miettiä "mitä jos..." juttuja. Odota kunnes ne oikeasti tarjoavat sitä työpaikkaa, jota tuskin tulee tapahtumaan.

Vierailija
17/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silllä oli vaan pska päivä.

Vierailija
18/18 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea työpaikasta! Katso nyt rauhassa mitä tuleman pitää, voihan se ollakin ihan okei. Jos ei ole, niin koeajan puitteissa voit kalppia vaikka saman tien, tai jatkaa työnhakua työn ohessa.

Kiitos. Työpaikka on tietysti toivottu, koska ne on kiven alla. Koeaikana tosiaan voin lähteä tai jos he eivät koe minun olevan sopiva heille, niin antavat sitten kenkää. Päätin kokeilla, ensi kohtaamisen fiiliksistä huolimatta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän