Millä saa miehen syttymään seksille? Mikä on varmin keinonne?
Kommentit (11)
ei auta hipelöinti, tuhmat puheet ym viettely, ei seksikkäät alusvaatteet. Mies yleensä vain näyttää vaivaantuneelta yrityksistäni. Eikä tee aloitetta ikinä. nimim " munkin kanssa naimisissa"
mä yleensä ehdotan ihan suoraan että " ollanks silleen?" , mies kiinnostuu ajatuksesta ja lupaa että ollaan vaan illalla. sitten kun ilta tulee niin löhöillään sohvalla hyviä sarjoja dvd:ltä katsellen ja saatetaan silitellä toistemme hiuksia. varmaan molemmat toivotaan ettei toinen ottaisi sitä seksiasiaa esiin, kun ihan oikeesti ei jaksa ruveta panemaan, vaikka se noin ajatuksena vaikuttaisi kuinka ihanalta.
Ei paljoa vaivaa vaadi. Mun mies on kuin heti valmis kiuas :)))
Se oli juuri tuollainen. Meni lopulta hermot siihen. Liian kauan vain tuli sitä katseltua.
Vierailija:
ei auta hipelöinti, tuhmat puheet ym viettely, ei seksikkäät alusvaatteet. Mies yleensä vain näyttää vaivaantuneelta yrityksistäni. Eikä tee aloitetta ikinä. nimim " munkin kanssa naimisissa"
Vierailija:
Se oli juuri tuollainen. Meni lopulta hermot siihen. Liian kauan vain tuli sitä katseltua.Vierailija:
mutta auta armias, jos on imetyksen jäljiltä jäänyt puserosta pari nappia auki......eli kaikki miehet ei pidä siitä, että heitä vietellään vaan haluavat itse olla aloitteen tekijöitä. Tarvitaan vain hieman viekkautta, jos haluttaa.
Mutta mistä ihmeestä itsekin löytäisi halun ja innostuksen???
Ei siis aina, eli taviskin kelpaa kun välillä jaksaa ruokkia miehen mielikuvitusmaailmaa seksikkäillä alusvaatteilla. Esim eilen oltiin illallisella, pukeuduin mustiin alusvaatteisiin, tosi törkeisiin pusha upeihin ja siihen sellainen upea paljastava juhlapaita, joka paljasti aika reippaasti tuota rintavarustusta. Joka siis aikaansaatiin push upeilla. Kyllä muuten kotiin tultaessa ei miehellä ollut muuta mielessä kuin villi seksi. Ja korostan, etten aina pukeudu miestä varten, mutta joskus kun näin tekee, pysyy miehenkin villipuoli vireessä...
tai vaikka hellästi näykin korvaa tms. Ei siihen tarvita kuin tietynlainen katse ja se on menoa.
On ollut kotona odottamassa :-)
Toinen mikä toimii, on jos vilahtaa " vahingossa" pitsialusvaatetta, lyhyen hameen alta kun puolihuolimattomasti pyllistäen nostan jonkun roskan lattialta tai että rintsikka vähän vilahtaa paidan alta.
Yks mikä toimii myös, on että menen vaan miehen syliin istumaan hajareisin, tarjoilen mehevät rintani miehelle ja kuiskaan korvaan: pane mua! Tai menen miehen luo, katson tuhmasti silmiin, laskeudun polvilleni, avaan vyön ja housut... ja otan suikkiin :-) Mies haluaa sitten antaa mullekin hyvää hoitoa!
Ei ole vielä kieltäytynyt. Kerran yritti, mutta tuli viiden minuutin päästä perässä ja sanoi, että hulluko hän on! Taitaa saada liian vähän seksiä, raasu. :/