Jokohan Je_Ni on synnyttänyt, toivon kaikkea hyvää hänelle ja pienokaiselle
Kommentit (27)
Mieleni tuli surulliseksi kun huomasin että synnytyksessä on ollut hankaluuksia ja lapsi on jäänyt vielä sairaalaan.
Toivottavasti saatte lapsenne pian terveenä kotiin.
Vaikeuksien kautta voittoon!!!
Piti oikein etsiä, mutta löytyihän se sun synnytyskertomus lopulta. Toivon sydämestäni, että kaikki on jo hyvin ja että pikkuisäntä pääsee huomenna kotiin ja teidän perhe saa aloitella vauva-arkea rauhallisin mielin.
Piti oikein etsiä, mutta löytyihän se sun synnytyskertomus lopulta. Toivon sydämestäni, että kaikki on jo hyvin ja että pikkuisäntä pääsee huomenna kotiin ja teidän perhe saa aloitella vauva-arkea rauhallisin mielin.
Haluaisin kovasti lukea sen, mutten löydä sitä millään... =(
Kiitokset ja vielä kerran onnittelut Je_Nille.
~Murmutti
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8622233&t=8614826&appid=&…
Ja vielä paljon onnea je.nille ja perheelle..
Luin synnytyskertomuksesi. Kurjaa, että synnytys oli noin vaikea. Toivottavasti poika kuitenkin pääsi jo kotiin ja kaikki on nyt hyvin!
Nauttikaamme vauvoistamme tämän vuosia kestäneen kivisen tien jälkeen :)
Terveisin
Kamu2
ps. Me saimme suloisen, pienen pojan 10.10.2006.
Toivottavasti olet jo saanut pikkuisen kotiin!
Tuittuli ja " Lenni" 11 vrk
Pakko oli vielä nostaa tätä pinoa, jollet Je_Ni ole vielä nähnyt. Toivottavasti teillä sujuu kaikki hyvin!
Tuittuli ja " Lenni"
Hänelle, jos kenelle tämän vauva on enemmän kuin lahja. Oikea ihme :O) Ja hän on sen todella ansainnut.
Yhtä ihanaa, ymmärtäväistä ja kannustavaa ihmistä saa hakea..Vaikka hän itse on kokenut vaikka kuinka epäonnistumisia, niin aina hän on jaksanut kannustaa muita ja uskoa lopulta itsekin parempaan huomiseen.
Kaikkea hyvää Je_Nille perheineen. Ja tuhannesti onnea viimein äitiydestä, jos nyytin olet jo syliisi saanut. Toivottavasti kaikki meni hyvin :O)
Nauti nyt ;O)
pitkäaikainen palstaystäväsi caliendre
Hän on myös minun mieleeni jostain syystä jäänyt ja vaikka en itse ole luojan kiitos joutunut kärsimään lapsettomuudesta tai hoidoista niin olen joskus lukenut hänen kirjoituksiaan.
Muistan kuinka meinasivat kyyneleet vieriä poskelleni kun luin hänen plussanneen, oli todella koskettavaa.
Ansku78
Luulen, että Jenin muistaa hyvin moni... Ja odottaa kovasti kuulevansa iloisen uutisen vauvan syntymästä. Itsekin muistan Jenin monen vuoden takaa ja hänen tsemppaamisensa.. Aina hän jaksoi tukea muita ja iloita muiden onnistumisesta, vaikka itselle ei vauvaa kuulunut..
Kaikkea hyvää toivon koko sydämestäni Jenille ja hänen perheelleen. Olette ajatuksissani. Olette onnen, pienen nyytin ansainneet.
Milla
...et joko on Je_nillä vauvauutisia?! Je_nin kans ollaan " tuttuja" jo tuolta lapsettomuuspalstoilta. Yhtä aikaa taaplasimme lapsettomuuden mutkaista polkua. Mikä ihaninta niin Je_nille suotiin se kauan odotettu plussa täysin yllättäen. Niin kuin olen jo useaan otteeseen sanonut...niin te jos ketkä olette oman vaavin ansainneet!! Jos Je_ni on jo " poksahtanut" , niin lämpöiset onnitteluhalaukset koko perheelle!!
Hansuliini
ellei sitten itsekseen ole eilisen/yön aikana tullut.
Je-Ni on saanut tänään POIKAVAUVAN klo 21.42 !!!!!
T: Peggy-75
Onneksi olkoon JeNille ja miehelle poikavauvasta!
Kaikkea hyvää teidän perheelle, olen vilpittömästi puolestanne onnellinen :-)! Olen jo " vuosia" taustalta tilannettasi seurannut ja on aivan ihanaa että kaikkien epäonnistumisten jälkeen sinua ja miestäsi näin lykästi, parhaimmalla mahdollisella tavalla.
Terveisin,
Vattumato ja tyttö 6kk+
Lämpimät onnittelut Je_Nille ja miehellensä, teistä on nyt viimein tullut vanhempia! Kyllä poika antoikin odottaa itseään, mutta hyvää kannattaa odottaa :). Kaikki menneet, ikävätkin asiat, vaipuvat unholaan ja menettävät merkityksensä kun pitkän odotuksen päätteeksi saa oman nyyttinsä, rakkaan lapsensa syliinsä. Tunne on ihana ja sanoinkuvaamaton. Te olette tuon onnenne totisesti ansainneet!
Kaikkea hyvää uuteen elämäntilanteeseenne toivottaen, lämpimiä ajatuksia ja virtuaalihalauksia perheellenne lähettäen,
Dipidii
ps. Jään mielenkiinnolla odottelemaan Je_Nin synnytyskertomusta...
Onnittelut koko perheelle:) Kaikkea hyvää
Laitoinkin onnen toivotuksia jo toiseen ketjuun, mutta tuplaonnittelut lienevät paikallaan! Ja koko perheelle tietenkin!
Kerttuli2 + poitsu 2v.
Vauvantuoksuiset onnittelut pojasta Je_Nille perheineen, koirat tietenkin mukaanlukien :)