Voiko kulmakarvat meikata tummemmiksi niin että näyttää luonnolliselta?
Kommentit (12)
Ystäväni on vaalea, mutta hänen kulmakarvansa ovat tummat. Niin on ollut aina, olen tuntenut hänet päiväkoti-ikäisestä lähtien.
Kulmakarvat voi kaittaa kauniisti ja luonnollisesti. Ei niitä tarvitse laittaa aina kuin jollain sapluunalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Käytä sävyä, joka on lähellä omaasi, korkeintaan vähän tummempi. Älä hinkkaa raivolla. Häivytä.
Voi käyttää tummempaa kunhan tekee sen nätisti. Lähellä omaa sävyä olevaa väriä ei ainakaan minulla ole olemassakaan, sillä kulmani ovat näkymättömät oman värisenä, mutta hiukseni ovat keskiruskeat. Liian vaalet kulmat ovat tylsän näköiset.
Varmaankin värjäämällä (kunhan väri ei ole tarttunut ihoon kiinni). Mutta tästä ei ole apua jos karvat ovat myös harvat. Koska sitten ne karvat on vaan tummemmat mutta korostuneen harvat.
Olen itse blondi ja käytän "harmaasävyistä" kulmakynää. Syy miksen käytä jotain "blonde"-kynää on se, että tunsin itseni lähinnä hölmöksi yrittäessäni saada siitä jotakin väriä irti. Lisäksi ne jostain syystä usein taittaa punaiseen, mistä en tykkää.
Näillä korteilla ei voi täydellisesti voittaa, sorry siitä.
Voi, ja toisaalta voi miettiä, onko luonnollisuus ainoa oikea tyylilaji. Ei se haittaa, vaikka näkee,että on meikattu, kun on meikattu kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Käytä sävyä, joka on lähellä omaasi, korkeintaan vähän tummempi. Älä hinkkaa raivolla. Häivytä.
Voi käyttää tummempaa kunhan tekee sen nätisti. Lähellä omaa sävyä olevaa väriä ei ainakaan minulla ole olemassakaan, sillä kulmani ovat näkymättömät oman värisenä, mutta hiukseni ovat keskiruskeat. Liian vaalet kulmat ovat tylsän näköiset.
Voi näyttää nätiltä, vaikka ei näyttäisi luonnolliselta. Kysymys oli luonnollisesta.
Hyvin laitetut kulmat on mielestäni kaikkein tärkein ulkonäön parantamis konsti. Kestovärit voi laittaa pohjalle ja sitten vaan täyttää oijean värisellä luomivärillä kolot.
Anteeksi nyt mutta e vain kuvittelette että ne instakulmat näyttävät luonnollisilta... Ei ne näytä... Värjääminen voisi olla ratkaisu.
Jos kulmakarvat ovat harvat ja ohuet, suosittelen jonkinlaista seerumia. Kaikenlaisia on nykyään saatavilla ja kaverini vannoo niiden nimeen. Itsekin olen hänessä huomannut näkyvän muutoksen.
Omat kulmat ovat onneksi ihan tarpeeksi tuuheat, mutta vaaleat. Meikkaan ne tavallisella lyijykynällä (ei saa olla liian pehmeä, esim. 2B on hyvä), jonka sanotaan olevan täydellinen harmaan sävy melkein jokaiselle, mutta toimii erityisesti blondeille. Kokeilkaa, takaan että yllätytte positiivisesti. Kuulin tämän vinkin kaverini äidiltä, joka on näyttelijä. Hänen mukaansa elokuviin meikataan kulmat lyijykynällä, kun halutaan luonnollinen ehostus.
No eihän niitä nyt vaaleammiksikaan meikata. Tarkoitus on korostaa piirteitä. Jos haluaa luonnollisen tyylin, valitsee vain astetta omaa sävyä tummemman värin.
Itse käytän tätä ja tulee luonnollinen lopputulos.
"Benefitin Gimme Brow+ Volumizing Eyebrow Gel sisältää pienenpieniä mikrokuituja, jotka kiinnittyvät ihoon ja kulmakarvoihin ja antavat luonnollista tuuheutta. Varta vasten suunniteltu pikkuruinen harja auttaa levittämään tuotetta siististi. Sen avulla on helppo kesyttää, värittää ja tuuheuttaa kulmakarvoja."
https://www.kicks.fi/benefit/meikki/kulmakarvat/kulmakarvageelit/gimme-…
Laita samanvärista luomiväriä kuin sun oma kulmakarvojen väri on.