40v mittarissa ja rupsahtaminen alkoi. Krapulat, punakka naama, krapulapitsat alkoi yököttää. Baarissa ei ollut enää kivaa. En vaan kuulunut enää sinne nuorten joukkoon.
40v mittarissa ja rupsahtaminen alkoi. Krapulat, punakka naama, krapulapitsat alkoi yököttää. Baarissa ei ollut enää kivaa. En vaan kuulunut enää sinne nuorten joukkoon.
Voin paremmin ja rahaa säästyy. Pikkuhiljaa parin vuoden aikana minusta tuli täys absolutisti.
Kommentit (28)
Varo vaan punakka naama saattaa olla sairaiden ällötysten tahallisesti aiheuttamaa. Miten enpäs kerro. Et ymmärtäisi etkä uskoisi. No itse tiedät mistä mikäkin johtuu. Ainakin mä tiedän.
Hyvät geenit varmaan, nuorekas ikäisekseen eikö rupsahtamisia. Ei liikuntaa ja satunnaisesti pizzaa ja kaljaakin.
Ei nelikymppisen kuulukaan enää missään baareissa hillua. Noloa se on.
Olen itse yli nelikymmpinen eikä tulisi mieleenkään mennä enää baareihin notkumaan. Muistan, kun parikymppisenä naureskeltiin, jos sen ikäiset pyörivät vielä baareissa. Tuskin meno on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vai semmosta, naaman saa pumpattua 500.llä jos ei ole pakko päästä Mehiläiseen. Itse olen rypyt täytätyttänyt ja kun kroppa kuin 17 vuotiaalla niin ei valittamista. Mitään huulifyllereitä en ole edes harkinnut. Haluan vain hyvän ihon. Krapulaan ei ole pakko syödä rasvapitsaa, muitakin keinoj on.
Luulet että kroppa on kuin 17 vuotiaalla, mutta ei se ole. Kannattaa lopettaa se pubiruusuilu.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä moi
Kiitos epäasiallisesta palautteesta.
Naamani punoittaa ja on pintakuiva
Minulla on pallomaha ja tikkumaiset jalat.
Olen ostanut säästyneillä rahoilla väljiä marimekon tunikoita.
Pakko myöntää että kännissä oli kivempaa
mutta näillä mennään...
Ai. Mulla on vaan Tokmannilta ostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas trollia. Ei siellä baarissa ole pakko ottaa niin paljon että tulee krapula
Mitä järkeä sinne on sitten edes mennä jos ei halua humaltua? Todella typerää pelleilyä sellainen.
Säälittävää, kun lauma nelikymppisiä akkoja sössötti tuopit edessä ja röökit suussa sen pubin, josta sai halvinta olutta, terassilla. Ja mitä enemmän promilleja veressä, sitä vähemmän suodattimia jutuissa
"Kimmolta höylättii muuten nyt eturauhanen niin sen.. oho, mitehs tuo nhyt syliin kaatui? sen on helpompi kustha"..
Ja aamulla kauhean voimaton ja heikko olo sekä tili tyhjä, tuli mieleen että kyllä sen 50 euroa olisi voinut käyttää muutenkin!