Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisin ilomielin vaikka enemmän lapseni harrastuksesta, kunhan vanhempien ei tarvitsisi sitoutua seuran toimintaan niin tiiviisti

Vierailija
29.05.2022 |

Onko täällä muita vanhempia, joita ahdistaa/ärsyttää, kun lapsen harrastus vaatii vanhemmalta myös paljon aikaa/sitoutumista seuran varainkeruuseen jne.
Maksaisin siis mieluusti enemmän harrastusmaksua, kun ei tarvitsisi itse olla niin sitoutunut/läsnä seuran toiminnassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysypä voitko kompensoida rahalla osallistumattomuuden. Mutta kysymykseesi, talkoilen mielelläni, harrastusmaksut näinkin 300e/kk. Ilman talkoilla järjestettäviä kisoja maksut olisivat vielä korkeammat.

Vierailija
2/3 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoo aika moni muukin, kunnes tajuaa miten paljon enemmän oikeasti pitäisikään maksaa jos kukaan vanhemmista ei tekisi mitään seuran eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole varaa maksaa yhtään enempää lapsensa jostain kalliimmasta harrastuksesta.

Jolloin he mielellään tekevät sen talkootyön lapsensa harrastuksen puolesta.

Hassua, että aina ajatellaan vain itseä, sitä minä minä ja minä.

Ja miten kaikki pitäs juuri itselle olla helpointa ja vaivatonta.

Jos ap:n lapsi esimerkiksi harrastaa joukkuepeli harrastusta, niin miten lapsesta voi koskaan kasvaa tiimipelaajaa, jos kotona kukoistaa jo noin voimakas itsekyys?

Lapsi saa elämänsä alussa kaikki mallit ja samaistumiskohteet suoraan kotielämästä ja vanhemmiltaan ja sisaruksiltaan.

Joukkuepeleissä ei pärjätä sooloilemalla, vaan saumattomalla yhteispelillä, jossa kaikilla on yksi ja sama päämäärä.

"Ketju on juuri niin vahva, kuin sen heikoin lenkki" on vanha sanonta, joka pitää lähes aina paikkansa.