Finaalissa yleisö vaan istuu ja hiljaista on
Hieno homma kun liput niin pirun kalliita ja firmojen porukkaa vaan yleisössä, ei Leijonat saa mitään tukea yleisöltä. Raha edellä mennään.
Kommentit (12)
Yrittäisivät edes, nyt tarvis joukkue tukea.
Ja miksei tuolla ole halli edes täynnä?
Hiton ärsyttävää! Jengi vaan istuu paikallaan, muka faneja kun oikein pelipaita päällä.
No kalliit liput 255 ja Suomi finaalissa ei ole saanu maalia Canadan taakse,
Kyllä se hiljaiseksi vetää kun turhaa osti Finaali liput..😞😖🙁😥..
🤔 Canadan maalivahti kai ommellut paitansa helmaan salaisen laidan, että kun
vastustajan Maan pelaaja lätkäsee, kiekon se kimpoaa, paidan laidasta pois,
tai on paidan alla salatasku, jota ei näe.
Olkinuoran paidan helmassa, ei ole salalaitoja tai salataskua
Näitä varusteita ei niin oteta syyniin kun mäkihyppy puvut.
👕🔎 . ,
No ei ehkä tietenkään, ?
.. Kyllä laittaa ihmetyttämään tuo, että Canada johtaa maalilla Voi voi😥😣💫💥🏑🏒
Minulla pisti silmään. Onko tuolla niin tarkkaa että noilla portailla ei saa olla. Eikö noissa aina ole ennen ollut porukkaa
En ymmärrä mölyämistä, minä jos menisin otteluun en kyllä hiiskuisi mitään missään tilanteessa.
Kannustaminen on vulgaaria . Ihan normaali suomalaisyleisö siellä on. Milloin muka suomalaiset on kannustaneet ääneen?
Missä ulvonta? Yleensä ois kauhee ulvonta 🤔
Olen ollut useasti seuraamassa lätkän MM-kisoja paikan päällä. Noin hiljaista ei ole ollut koskaan. Todelliset fanit kannustavat kyllä aina. Tuolla istuu nyt ihan jotain muita tyyppejä katsomossa. Fanit vähemmistönä.
Eikös siellä ollut parhaat paikat tyhjillään kun firmat ostaneet liput ja pukupellet ei jaksa lähteä paikalle?
Onko tämä nyt sitä hybridivaikuttamista? Venäjä on ostanut lippuja mutta jättää ne käyttämättä, niin halli on puolityhjä ja Suomi häviää ja Putlerilla jöpöttää taas. Kostaa, kun eivät saa pelata.
Nää on enää status juttuja, voidaan kertoa että oltiin finaalissa kun firma maksoi. Saisivat hävetä kun tota meininkiä katsoo.