Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin mokanne töissä?

Vierailija
29.05.2022 |

Otsikko.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin taukohuoneeseen.

Vierailija
2/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pyytämään että saisin kunnollisen perehdytyksen töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotin kollegaani ja muutamiin muihin projektin jäseniin.....

Tuli puukko lapaluiden väliin, noin niinkun kuvannollisesti.

Vierailija
4/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuin esimieheni n 15v sitten hänen esimiehensä kuullen.

Vierailija
5/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin yhden isohkon ikkunan auki päiväkodin unihuoneesta yöksi. Lähdin viimeisenä ja tulin aamulla ensimmäisenä, joten kukaan ei koskaan saanut tietää. Helposti olisi päässyt päiväkotiin sisälle...

Unohdin myös kerran kynttilät palamaan ja puolikas halko, missä kynttilät olivat kiinni, syttyi palamaan.

Vierailija
6/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin korkealla pakettiautolla nosto ovesta sisään halliin ja ovi ei ollut täysin auki, otti kiinni auton kattoon ja jäi jumiin. Autoon tuli hirveät naarmut ja ovi vääntyi melko pahasti lommolle.

Vierailija
7/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- otin vastaan työpaikan, jonka sain helposti, vastaamalla vain kahteen kysymykseen. Eivät tosiasiassa itsekään tienneet mitä halusivat eivätkä olleet sitoutuneita. Sain potkut.

- otin vastaan työpaikan, jossa jo haastattelussa tuli vähän arvoristiriitavibat, mutta luulin että työ olisi sen verran lepiä ettei haittaa. No ei ollu lepiä ja ristiriitaa tuli.

- otin vastaan työpaikan pelkästä velvollisuudentunteesta. En ollut kiinnostunut enkä oppinut tykkäämäänkään, laskin päiviä että lopuu. Olisin voinut edes käyttäytyä työhaastattelussa suoremmin niin ehkä olisivat tajunneet, etten ole mitä he etsii. Olin niin ..Tun diplomaatti.

Vierailija
8/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin koululaisena kesätöissä isossa elintarviketehtaassa. ajoin varastoissa sellaista isoa 'lakasinlakaisin'-konetta. kerran olin varaston läpi ajettuani päätynyt lastauslaiturille mistä rekat lastasivat lavat rekkoihinsa.

en tiedä teinkö mitään normaalista poikeavaa siinä laituria ajaessa, että lopulta kävi niin että ko. 'lakaisinlakaisin'-kone luiskahti käsistäni sitä märkää betonilaituria pitkin siitä sitten..

..KOMEASTI LENTÄEN !!

Jotain puoltoistametrii alas suoraan betonille ja hajosi moneksipillunpäreeksi ja akut rikkoutuivat valuttivat hapot pitkin asfalttia. Että sellaista kävi.

Siinä samassa kun olin siinä sitä viimeistä varvii lastauslaiturulka ajamassa oli silloinen pomoni astumassa lastauslaiturin päässä näkyvästä lasiportaikosta juuri alas ja hetken päästä oli siinä kanssani laiturilla ihmettelemässå ko.tuusannuuskaksi päätynyttä 'L.L'-konetta. Kysyi vain, 'kuinkas näin pääsi käymään'? Kerroin että laiturin maalattu reuna ei liukkaana 'jarrannut' hidastanut konetta lainkaan ja siksi varmaan päätyi aikaiseen hautaansa moinen möhkäle. Joo näin.

Joo, hän vain siihen sitten että 'vahinkoja sattuu..' ja että: 'vakuutus varmaan korjaa vahingon' kun tuo kone maksaa sen (silloinnen markka aika suomessa vielä oli) vain jonkun 60 000 markkaa. Olin että joo..

Vierailija
9/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä iltakuudelta, menin torkuille. Heräsin n klo 20.30 ihan pökkyrässä. Säikähdin, soitin sekavana esimiehelle, että sorry, myöhästyn nyt hommista. Hän vastasi hitaasti, että nyt on kyllä ilta. Haukotteli vielä. Ööh.

Vierailija
10/20 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin töistä iltakuudelta, menin torkuille. Heräsin n klo 20.30 ihan pökkyrässä. Säikähdin, soitin sekavana esimiehelle, että sorry, myöhästyn nyt hommista. Hän vastasi hitaasti, että nyt on kyllä ilta. Haukotteli vielä. Ööh.

Tämä oli hauska. :D

Vierailija
11/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pommiin juuri kun aamulla olisi ollut tärkeä palaveri. Pomo ei ollut kovin iloinen asiasta.

Vierailija
12/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoremonttia tehdessä polkaisin epähuomiossa koko sisäkaton makuuhuoneeseen. Oli "pikkaisen" puhallusvillassa se kammari. :D

Vierailija
13/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin tärkeät paperit väärään paikkaan ja melkein aiheutin sillä projektin päättymisen.

Vierailija
14/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä oma "mokani" mutta pääsin ammattikorkeassa ollessani opintoihin kuuluvaan harjoitteluun. Yksi vakkari lähti lomalle juuri kun tulin taloon. Muutaman viikon päästä tämä tuli lomalta, ja selvisi että minut oli palkattu tämän sijaiseksi. Ongelmana oli vaan se että kukaan ei kertonut tätä minulle, vaan olin harjoittelija-statuksella ja hoidin harjoitteluun kuuluvia juttuja enkä tietenkään tuon työntekijän hommia. Firmassa oli muutenkin isoja kommunikaatio-ongelmia.

Vierailija
15/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa painoin naispuolista pomoa

Vierailija
16/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa että UPDATE lauseesen ei ole unohtunut puolipistettä ennen Where ehdon alkua....

Vierailija
17/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESÄkone=kesäMOKA? kirjoitti:

olin koululaisena kesätöissä isossa elintarviketehtaassa. ajoin varastoissa sellaista isoa 'lakasinlakaisin'-konetta. kerran olin varaston läpi ajettuani päätynyt lastauslaiturille mistä rekat lastasivat lavat rekkoihinsa.

en tiedä teinkö mitään normaalista poikeavaa siinä laituria ajaessa, että lopulta kävi niin että ko. 'lakaisinlakaisin'-kone luiskahti käsistäni sitä märkää betonilaituria pitkin siitä sitten..

..KOMEASTI LENTÄEN !!

En viitsi lainata koko pitkää tarinaa, mutta toivottavasti olet sittemmin siirtynyt kirjoitushommiin, koska selvästi olet siinä lahjakas. 

Vierailija
18/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla, aiheutin työnantajalle miljoonan reklamaatiomaksut. Olin menossa työuupumukseen mutten halunnut myöntää sitä, uskoin aina että huomenna jaksan. Valehteliin että olen tehnyt töitä vaikken pystynyt enää ollenkaan. Lopulta uupumus voitti enkä pystynyt edes menemään töihin, tuli puolen vuoden saikku. Ja työnantaja tosiaan sai asiakkaalta ison laskun, koska oli laskuttanut koko ajan työstä jota ei ollut oikeasti tehty.

Vierailija
19/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauan sitten eläinkaupassa töissä, ja myydessäni undulaatteja eräälle pariskunnalle vahingossa päästin kaikki lintuhäkin undulaatit karkuun liikkeeseen. Eivät olleet ollenkaan käsikesyjä joten meni ikuisuus että ne kaikki saatiin pyydystettya takaisin.

Vierailija
20/20 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin aina väärään aikaan uuteen työpaikkaan eikä kukaan sanonut mitään kuin vasta viikon päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän