Jos haluatte korjata työttömyysluvut niin te korjaatte ensin pariutumisongelman. Miehet eivät löydä parisuhdetta.
Näin se vaan on. Jokaisella meistä on raja kuinka pitkään jaksaa yrittää ennen kuin syrjäytyy suosiolla. Epäreiluja pelejä ei kannata pelata. Elättäkööt perheelliset itsensä. Työssäkäyvä mies päätyy hyvinvointivaltiossa elättämään vain muiden perheitä.
Kommentit (15)
Ilmoita nyt hyvä ihminen palkkakonttoriin oma tilinumerosi! Oman pankkitilin saa tässä maassa aika helposti.
Mä oo lietsonut tänään itteni ihan raivoon näillä aloituksillani. Nyt v tt u haukkumaan naisia kaikki
Ap
Kukaan ei halua keskenkasvuista itsekeistä kuolaavaa kpäätä riesakseen. Miehet voivat ihan itse korjata ongelmansa alkamalla kunnon ihmisiksi.
Pitäisikö siis hallituksen tehdä incelmiehistä parisuhdekelpoisia? Ja milläköhän taikasauvalla luulet sen onnistuvan?
Nyt nostetaan aika korkeelle tekosyy, että miks ei saa naista.
Way to go incel!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö siis hallituksen tehdä incelmiehistä parisuhdekelpoisia? Ja milläköhän taikasauvalla luulet sen onnistuvan?
Vihapuhe
Täysi aivopieru koko aloitus, asioilla ole mitään tekemistä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhe
Siis mitä? Miten vihapuheella incelmiehistä saa parisuhdekelpoisen? Eiköhän heidän kohdalla kaikki ole jo menetetty.
Ohis
Millä tavalla yhteiskunta (hallitus), hyvinvointivaltio voi korjata sinut sellaiseksi, että joku nainen haluaa sinun kanssasi parisuhteen? Mitä haluat yhteiskunnan itsellesi tekevän? Kustantavan psykoterapiasi tai päihdekuntoutukesi? Järjestävän sinut lihavuusleikkaukseen? Ilmainen personal trainer ja kuntosalikortti vuodeksi, puheterapeutti vai kenties tapakouluttaja?
Yhteiskunta on pääosin kustantanut koulutuksesi, terveydenhoitosi ja hammashoitosi, mutta näillä et ole vielä päässyt puusta pitkään. Sinuun on panostettava lisää, mutta miten - kas siinä pulma.
En vihaa naisia vaan naisen evoluutioon perustuvaa psykologiaa. Ne eivät voi itselleen mitään vaan ovat olosuhteitensa vankeja.
Kun tämän ymmärsin, niin en enää jaksanut tuntea katkeruutta naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua keskenkasvuista itsekeistä kuolaavaa kpäätä riesakseen. Miehet voivat ihan itse korjata ongelmansa alkamalla kunnon ihmisiksi.
Niin...ja leikkaamalla itselleen Siistin Miesten Tukan.
Niin!
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla yhteiskunta (hallitus), hyvinvointivaltio voi korjata sinut sellaiseksi, että joku nainen haluaa sinun kanssasi parisuhteen? Mitä haluat yhteiskunnan itsellesi tekevän? Kustantavan psykoterapiasi tai päihdekuntoutukesi? Järjestävän sinut lihavuusleikkaukseen? Ilmainen personal trainer ja kuntosalikortti vuodeksi, puheterapeutti vai kenties tapakouluttaja?
Yhteiskunta on pääosin kustantanut koulutuksesi, terveydenhoitosi ja hammashoitosi, mutta näillä et ole vielä päässyt puusta pitkään. Sinuun on panostettava lisää, mutta miten - kas siinä pulma.
Olin tulossa kysymään samaa asiaa eli kuinka yhteiskunnan pitäisi pyrkiä vaikuttamaan yksilöiden pariutumiseen, mutta tuossahan ne asiat käytännössä olivatkin. Tärkeintä ehkä olisi jo päiväkodista alkaen huolehtia lasten vuorovaikutustaidoista ja sosiaalisista taidoista ylipäänsä; tukea vahvemmin niitä, jotka uhkaavat syrjäytyä muiden joukosta, etenkin jos he eivät saa kotoaan tukea ja panostusta harrastuksiin ja muihin aktiviteetteihin. Kun olisi lapsesta saakka tyttöjen ja poikien kanssa eikä erakoituisi yksin huoneeseen, niin saattaisi huomata, ettei sillä kuntosalillakaan ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa.
Olisko ehdotuksia vai kitisetkö vain että muiden pitää tehdä kaikki puolestasi? Jos olet esimerkki miehestä jolla ei ole parisuhdetta niin kukaan ei ihmettele miksi ei ole.
En kyllä itse tarvitse enää rahaa. Työ tuntuu aika turhalta, kun voisi esim. viettää aikaa pelejä pelatessa.
En tee muuta ku maksa veroja lapsiperheille.