Miten olette valmistautuneet illan finaaliin?
Olutta on kylmässä riittävästi. Samoin löytyy sipsiä ja muuta herkkua reilusti.
Kuoharit myös kylmässä mikäli voitto irtoaa.
Mites muut olette valmiina? :)
Kommentit (122)
Siivosin päivällä koko kämpän, ja nyt kelpaa katsella matsia sohvalla ja syödä pähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
En edes muistanut koko finaalia. Olis ollut hyvä syy ryypätä. En kuitenkaan jaksa lähteä kauppaan.
Siis kyllähän nyt kaikilla on varastot kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen ajoissa nukkumaan että herään töihin. Aamulla ehtii katsoa tuloksen.
Mitä ihmettä, menettekö klo 20 nukkumaan?
Minä menen tavallisesti nukkumaan 19.00 mutta tänään aion katsoa lätkää ja juhlia.
Olen harjoitellut KanaDA KanaDAA huutoa pitkin päivää, ilahdutan sillä seinän takana mölisevää suomiapinaa.
Samalla tavalla kuin pesäpallon mm-finaaliin, eli ei voisi vähempää kiinnostaa marginaalilajit. Kertokaa sitten kun Suomi on vaikka käsipallon mm-finaalissa, laji jolla on yli 50 kertaa enemmän kilpapelaajia ja jota pelataan yli 100 maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes muistanut koko finaalia. Olis ollut hyvä syy ryypätä. En kuitenkaan jaksa lähteä kauppaan.
Siis kyllähän nyt kaikilla on varastot kotona?
No mulla ei ole ja se sylettää nyt.
Kävin lenkillä ja saunassa. Nyt jännitän koiran kanssa sohvalla, että miten Suomi- pojat pärjäävät kiekkokaukalossa.
En pysty katsomaan peliä kuin satunnaisesti kurkkimalla, sama juttu ollut joka kerta, jännitän liikaa ja huudan.
Ei ole aamulla töihin heräämistä, koska sairaslomalla eli aion kyllä valvoa kuitenkin.
Jääkiekon mm-kilpailut= lajia harrastetaan tosissaan kuudessa maassa ja lähettävät kisoihin c-tason pelaajat. Tooodella kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen harjoitellut KanaDA KanaDAA huutoa pitkin päivää, ilahdutan sillä seinän takana mölisevää suomiapinaa.
Onneksi mulla on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko live-striimi osoitetta kellään antaa..?
Väsyttää kyllä niin vietävästi ja katsoo sitten aamun uutisista miten kävi.
Pystyykö netissä katsomaan peliä ilmaiseksi? En nimittäin omista telkkaria
Miksi on jännittävää katsoa, kun aikuiset karvaperseukot lämii kiekkoa ja välillä nahistelevat?
Mitä ihmettä? Joka toinenko täällä nukkuu normaalisti koko illan jos ei tähän aikaan voi katsoa peliä kun aamulla töihin? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna voi olla työpaikoilla aika vähänlaisesti porukkaa.
Jos Suomi voittaa, meillä on huomenna palkallinen vapaapäivä. Pieni firma ja pomo henkeen ja vereen lätkäfani.