Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amber ja Johnny tuovat mieleeni eräät henkilöt

Vierailija
29.05.2022 |

Amber muistuttaa erästä naista, joka vuosikausia kiusasi minua ja valehteli minkä kerkesi. Oli vaikea löytää ihmisiä, jotka uskoivat minua. Lopulta estin tuon naisen joka ikisessä viestimessä ja tilanne alkoi helpottua. Toivun edelleenkin niistä asioista, mitä tuo nainen teki minulle, vaikka siitä on kulunut jo yli kolme vuotta.

Johnny taas muistuttaa eksääni. Hänen ylimielisyytensä ja se kaikki ivallinen nauru oikeudenkäynnissä Juuri noin käyttäytyi eksäni. Hän myös petti minua. Eksäni ei yksinkertaisesti osaa ottaa vastuuta elämästään. Aina kaikki on jonkun muun kuin hänen syytään.

Olen onnellinen, että pääsin noista kummastakin ihmisestä eroon. Mutta syvät haavat on kyllä jäänyt. Minun on vaikea luottaa kehenkään edelleenkään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sanoisit Matti ja Mervi

Vierailija
2/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Johnny nyt ei ole ylimielistä ihmistä nähnytkään. Amberhan siellä oikeudenkäynnissä ivasi ja pilkkasi ja irvaili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sanoisit Sid ja Nancy.

Vierailija
4/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Johnny nyt ei ole ylimielistä ihmistä nähnytkään. Amberhan siellä oikeudenkäynnissä ivasi ja pilkkasi ja irvaili.

Näin sanoo moni muukin. Minulle hän tuo kuitenkin pettävän ja vastuuttoman eksäni mieleen.

Vierailija
5/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että sanoisit Sid ja Nancy.

Sid tap poi Nancyn

Vierailija
6/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: